آب رفت سهم ایران از بازار جهانی کتاب های کودک و نوجوان
 

با وجود ظرفیت های نشر ایران، ما در بازارهای جهانی هنوز در پله های نخستین به سر می بریم، عمده ناشران ایرانی چشم اندازی برای فراتر از مرزها قائل نیستند و تنها بازار داخلی را مدنظر دارند. سهم ادبیات کودک نیز که حکم سکوی پرش ما را دارد، آب رفته است.
 

هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) تمدن ساز بود
 

دوازدهمین همایش کریمه اهل بیت علیها السلام همزمان با سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س) در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.
 

کمک 21 میلیارد ریالی بانوان کاشانی به جبهه مقاومت
 

کاشان - فرماندار ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بانوان کاشانی بیش از 21 میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند.
 

ناگلسمان: بهترین نمایش مان را از ابتدای سال ارائه کردیم
 

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پیروزی تیمش برابر هلند در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا را نتیجه ای عادلانه می داند.
 

صنعت پنبه و نساجی مازندران را برای واردات زمین زدند
 

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن برشمردن مسائل مهم استان و گلایه از حل نشدن آنها گفت: حرف درمانی دیگر بس است به دنبال اجرا برویم، باید دنبال حل مسئله برویم نه بیان آن و برش استانی سند جامع علمی استان تهیه شود.
 

27 روستای خراسان شمالی از خدمات رایگان دامپزشکی بهره مند شدند
 

حمید رمضانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوهای جهادی در 21 هفته و با مشارکت 171 نفر روز همکاری کارکنان دولتی و 90 نفر روز همکاری دانشجوهای داوطلب برگزار شد.
 

اراک میزبان سومین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق
 

ایسنا/مرکزی دبیر سومین همایش جشنواره توسعه ملی گردشگری پایدار و خلاق گفت: در آستانه فرارسیدن هفته فرهنگی، اراک میزبان برگزاری سومین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق است.
 

نقش تغییرات اقلیمی در ظهور همه گیری بعدی
 

یک گزارش بین المللی جدید هشدار می دهد تغییرات اقلیمی یکی از قوی ترین عواملی است که می تواند به شیوع همه گیری بعدی دامن بزند.
 

آیا قرارگاه جمعیت وزارت بهداشت موفق بود؟
 

به گزارش پژوهشگر ایرنا، در سال های اخیر موضوع جمعیت و نگرانی از بسته شدن پنجره جمعیتی و افت به ورطه سالمندی در ایران یکی از نگرانی های جدی مسئولان کشور بوده است. کارشناسان جمعیت نیز نسبت به این موضوع هشدار می دهند اما در مورد راهکار آن بین کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد.
 

جمالی: دیپلماسی در کنار میدان فعال است
 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، گفت: دیدارهای مقامات سیاسی کشورمان با سایر کشورها درباره مسائل منطقه ای اهمیت زیادی دارد و نشان می دهد که دیپلماسی در کنار میدان فعال است.
 

دیپلماسی در دشوارترین شرایط
 

در دو هفته گذشته وزیر خارجه ایران درگیر اقدامات دیپلماتیک مهم و گسترده ای درباره تحولات منطقه، شرایط اسف بار در غزه و لبنان و وضعیت جنگی بین ایران و اسرائیل بوده است. سفر به شماری از کشورهای عربی و غیرعربی اهدافی مانند جلب حمایت، دعوت به وحدت، زنهار دادن درباره هرگونه حمایت از اسرائیل در تجاوز به ایران و هشدار درباره واکنش قوی تر ایران در صورت تجاوز اسرائیل را دنبال کرده است.
 

رشد 31 درصدی صادرات غیر نفتی آذربایجان شرقی در نیمسال نخست
 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، عبدالحمید سرتیپی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: وزن صادرات انجام شده در این مدت 1.9 میلیون تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 49 درصدی را نشان می دهد.