بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب استان یزد از آغاز پویش ملی «آب را دریابیم» در این استان خبر داد و آن را گامی در راستای شکل گیری گفت وگویی تازه با مردم برای مدیریت مصرف آب خواند.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آبفای یزد، ضیا زینی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به آغاز پویش ملی «آب را دریابیم» همزمان با استان های مختلف کشور، گفت: این پویش با تأکید بر فرمایش های رئیس جمهور در خصوص مدیریت مصرف آب، با هدف فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردمی در مسیر مصرف بهینه آب آشامیدنی اجرا می شود.
وی بر اهمیت آگاهی بخشی عمومی در آستانه فصل گرم سال تأکید کرد و افزود: این پویش تلاشی هدفمند برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و اصلاح الگوی مصرف است که با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و ظرفیت های فرهنگی در حال اجرا است.
زینی بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها، تبلیغات محیطی نوآورانه، اجرای طرح مروجین مدیریت مصرف، تولید محتواهای آموزشی برای فضای مجازی، برگزاری تئاترهای آموزشی در مدارس و پارک ها و اطلاع رسانی گسترده از جمله برنامه هایی است که در قالب این پویش در حال اجرا است.
وی در پایان بر ضرورت همکاری و مشارکت همه جانبه شهروندان، دستگاه های اجرایی، نهادهای آموزشی و رسانه ها در این مسیر تأکید کرد و گفت: آینده پایدار منابع آب، نیازمند همدلی ملی و تغییر رفتار مصرفی در جامعه است.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}