بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا کوهی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: عمق آبخور بندر سیریک در حالت جذر 3.7 متر است که باتوجه به برنامه ریزی دقیق انجام گرفته، این شناور در آب مد و در حالتی که آبخور اسکله افزایش پیدا می کند، وارد حوضچه شده و سپس پهلو گرفته است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا کوهی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: عمق آبخور بندر سیریک در حالت جذر 3.7 متر است که باتوجه به برنامه ریزی دقیق انجام گرفته، این شناور در آب مد و در حالتی که آبخور اسکله افزایش پیدا می کند، وارد حوضچه شده و سپس پهلو گرفته است.
وی با بیان اینکه بار این شناور 180 دستگاه خودروی ترانزیتی بوده است، ادامه داد: با پهلودهی موفق و تخلیه خودروهای ترانزیتی، این شناور مجدد در زمان آب مد از حوضچه خارج می شود.
رییس اداره بندر و دریانوردی سیریک با اشاره به اینکه در حال حاضر ورود پنج خط ترانزیت خودرو به بندر سیریک قطعی شده و 2 خط دیگر نیز ورود خود به این بندر را آغاز می کنند، بیان کرد: این لندینگ کرافت با 110 متر طول، 22 متر عرض و آبخور چهار متر، بزرگترین شناوری بوده که تا این لحظه وارد بندر سیریک شده است.
کوهی با اظهار اینکه مبدا این خطوط از کشور امارات است، عنوان کرد: بندر سیریک در حال ثبت رکوردهای جدید و متفاوت در همه بخش ها است.
بندر سیریک در سواحل مکران با دارا بودن 51 هکتار پس کرانه و 34 هکتار حوضچه عملیات ظرفیتی مناسب برای واردات و ترانزیت خودرو است.
{{name}}
{{content}}