پژوهشگاه ICT مدل های نوین کسب وکار پستی را تدوین می کند

شرکت ملی پست و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه ای امضا کردند که بر اساس آن، تدوین مدل های نوین کسب وکار، بازنگری مقررات، راه اندازی شتاب دهنده تخصصی و ارزیابی خدمات پستی در دستور کار مشترک قرار می گیرد.

خبرگزاری تسنیم، براساس این تفاهم نامه، که به امضای محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و لیلا محمدی، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات رسید، طرح راهبردی توسعه مدل های کسب و کاری شرکت ملی پست در عرصه حاکمیتی با در نظر گرفتن فضای رقابتی جدید؛ توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین خواهد شد.

انجام مطالعات مرتبط با توسعه و به کارگیری فناوری های جدید در پست همگام با الزامات تحول دیجیتال کشور، بررسی وضعیت فعلی کانال های فروش خدمات و ارایه پیشنهاد تحول آن ها با توجه به قوانین و الزامات جدید، بازنگری، بازآفرینی و تدوین قوانین و مقررات مرتبط با پست با توجه به تحولات، نیازمندی ها و الزامات جدید در این عرصه از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

"پست" راوی خاموش نمایشگاه کتاب تهران

تحول خدمات پستی با رویکرد نوآوری؛ تدوین سند راهبردی و ارزیابی کیفی خدمات در دستور کار است

همکاری و تعامل مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مرکز نوآوری پست، با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه اندازی شتاب دهنده تخصصی مشترک در حوزه خدمات پستی و برگزاری رویدادهای نوآوری و فناوری و حمایت از توسعه کسب و کارها و هسته های فناورانه مبتنی بر نیازمندی های پست نیز در این تفاهم نامه آمده است.

ارزیابی کیفی، اعتبار سنجی و رتبه بندی خدمات پستی ارائه شده توسط واحدهای پستی استانی، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای توانمندسازی مدیران و کارشناسان، برگزاری همایش ها، نشست ها و رویدادهای تخصصی مبتنی بر نیازمندی های پست و مشارکت در پیشبرد پروژه های شرکت ملی پست در مقام نظارت و مشاوره منطبق بر برنامه های عملیاتی وزارت و شرکت از دیگر خدماتی است که  براساس تفاهم نامه یاد شده، قرار است توسط  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت ملی پست ارایه شد.

انتهای پیام/

نظرات

captcha