بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 923 کیلومتر راه ترانزیتی در این استان وجود دارد افزود: هم اکنون پروژه های متعددی در بخش راهداری استان در دست اجراست که زیرساخت توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت محسوب می شود.
ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 923 کیلومتر راه ترانزیتی در این استان وجود دارد افزود: هم اکنون پروژه های متعددی در بخش راهداری استان در دست اجراست که زیرساخت توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت محسوب می شود.
وی اظهار کرد: با افزوده شدن 2 مرز جدید به مجموع مرزهای زمینی استان و توسعه آزاد راه ارومیه _ تبریز، مسیرهای سلماس _ کوزه رش و ارومیه _ شهید کلانتری هر کدام به طول 40 کیلومتر این رقم به بیش از یک هزار کیلومتر خواهد رسید.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از وضعیت راه های استان اظهار کرد: این استان فاقد آزاد راه است ولی در مجموع 12 هزار و 359 کیلومتر طول راه های استان اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و مرزی است.
وی با بیان اینکه از این میزان هشت هزار کیلومتر راه های روستایی و ی کهزار و 500 کیلومتر راه آنتنی و مرزی است، اظهار کرد: سه درصد از مجموع راه های کشور در این استان واقع شده است.
شکری گفت: بیشترین میزان راه های استان با 17 درصد در ارومیه و با 10 درصد از مجموع راه ها به خوی تعلق دارد.
وی با اشاره به اینکه با اجرای پروژه های متعدد ایمن سازی، روکش آسفالت و بهسازی مبادی ورودی و خروجی، سیمای ورودی شهرهای استان به طور کامل دگرگون می شود، اضافه کرد: اجرای این طرح ها گامی بزرگ در جهت افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت در مبادی ورودی و خروجی استان، افزود: اجرای روکش آسفالت محور ارومیه به مهاباد به طول 30 کیلومتر و اعتبار 900 میلیارد ریال یکی از این طرح هاست.
وی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی در محورهای ارومیه به شهید کلانتری، ارومیه _ گلمان، ارومیه _ بند و دیگر محورهای استان در حال انجام است که کمک شایسته ای به ایمنی در جاده ها و همچنین کاهش طول سفر می کند.
شکری با اشاره به ادامه پروژه های مهم در استان، از جمله روکش آسفالت محور میاندوآب _ ملکان و بوکان _ سقز، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبارهای تامین شده مطلوبی در دست اجراست.
وی با اشاره به اقدامات ویژه ای که در حوزه ایمنی انجام شده اضافه کرد: در محور شهید کلانتری ارومیه، تمام گاردریل ها جمع آوری و نیوجرسی ها نصب شده و این اقدامات به همراه خط کشی های جدید، سطح ایمنی جاده ها را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تکمیل و آماده شدن پروژه های دیگری چون نصب نیوجرسی در محورهای مختلف استان و بازسازی روشنایی محور ارومیه _ سرو اضافه کرد: این اقدامات باعث ایجاد شرایط ایمن تر برای رانندگان و مسافران در تمامی نقاط استان خواهد شد.
وی یاداور شد: پروژه های روکش آسفالت و ایمن سازی مبادی ورودی و خروجی استان، گامی در راستای بهبود زیرساخت های حمل ونقل و تسهیل سفرهاست که نتیجه آن افزایش ایمنی در کنار رونق اقتصادی و تجاری منطقه و ارتقای کیفیت زندگی مردم استان می شود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای پنج پایانه رسمی شامل پایانه های مرزی بازرگان، پلدشت، سرو، رازی و تمرچین و سایت موقت کیله سردشت و یک مرز مصوب در کوزه رش سلماس است که این مرزها باعث شده تا توسعه راه ها در این خطه در اولویت قرار گیرد.
این استان دارای 37 هزار و 412 کیلومتر مساحت، 48 شهرو 20 شهرستان با بیش از 2 هزار و 700 روستا با سه میلیون و 529 هزار نفر جمعیت(چهار درصد جمعیت کشور) است.
{{name}}
{{content}}