بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش ایرنا، حمید خواجه نژاد روز سه شنبه در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران افزود: جایگاه روابط عمومی در استانداری ها تضعیف شده و حتما در شرایطی که متفاوت است و روابط عمومی سنتی دیگر محلی از اعراب ندارد ساختار باید ارتقا پیدا کند و به جایگاه اصلی خود برگردد.
به گزارش ایرنا، حمید خواجه نژاد روز سه شنبه در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران افزود: جایگاه روابط عمومی در استانداری ها تضعیف شده و حتما در شرایطی که متفاوت است و روابط عمومی سنتی دیگر محلی از اعراب ندارد ساختار باید ارتقا پیدا کند و به جایگاه اصلی خود برگردد.
وی ادامه داد: روابط عمومی در موفقیت سازمان ها نقش دارند و یک مدل تصمیم گیری برای ایجاد روابط و منافع بین همگان مد نظر است.
به گفته وی، کار در روابط عمومی مبتنی بر اخلاق و روش های قابل اعتماد در دوره ای که حجم انبوهی از اخبار منتشر می شود، باید باشد.
وی اضافه کرد: باید بدانیم که برای مخاطب چه بسته ای تهیه کنیم که نیاز او را تامین کند لذا روابط عمومی بعنوان بازوی معتمد دستگاه اجرایی باید با شناخت افکار عمومی و نیاز او در این عرصه وارد شود.
روابط عمومی نقش کلیدی در امید آفرینی دارند
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران نیز گفت: روابط عمومی ها امروز نقش کلیدی در امیدآفرینی، ارتقای سطح آگاهی عمومی و بازتاب صحیح خدمات و دستاوردهای دولت دارند و این نشست فرصتی برای هم افزایی، هماهنگی و هم اندیشی در این مسیر است.
محمدمهدی مومنی با اشاره به رویکرد تحولی استاندار تهران در حوزه اطلاع رسانی و نگاه ویژه وی به ارتقای جایگاه روابط عمومی ها اظهار کرد: مطابق با این رویکرد تحول گرا، روابط عمومی ها باید فراتر از نقش سنتی اطلاع رسانی، در ماموریت های راهبردی مانند آگاهی بخشی به جامعه، نیازسنجی ارتباطی و تقویت تعامل دوسویه با مردم ایفای نقش کنند.
وی با اشاره به شعار سال 1404 با عنوان «سرمایه گذاری برای تولید» افزود: روابط عمومی ها نقش بسزایی در تحقق این شعار دارند، تبیین فرصت های اقتصادی، معرفی پروژه های سرمایه پذیر، اطلاع رسانی اثربخش درباره حمایت های دولت از سرمایه گذاران، و تقویت امید و اعتماد در فضای عمومی، از جمله مأموریت های روابط عمومی ها در مسیر رشد تولید و جذب سرمایه گذاری است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با تاکید بر لزوم بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در مواجهه با جنگ روایت ها گفت: در این نشست، برنامه های سال 1404 در حوزه ارتباطات و روابط عمومی استان تشریح خواهد شد و درباره راهکارهای ارتقای نقش راهبردی روابط عمومی ها تبادل نظر صورت می گیرد.
{{name}}
{{content}}