بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
در دل روزهایی که تهران با خطوط مدرن مترو نفس می کشد، مردمی در ورامین، پیشوا و قرچک هنوز سهم شان از توسعه، فقط وعده است و صبوری. مناطق وفادار به انقلاب، با دلی پر و کمر خم شده از ترددهای پررنج، همچنان چشم انتظار قطاری هستند که هنوز عملیاتی نشده است.
متروی ورامین نه یک پروژه فنی پیچیده، بلکه یک مطالبه ساده و ضروری است. مطالبه ای که سال ها پیش کلنگش زده شددو وعده بودجه آن داده شد و به مرحله ترسیم نقشه رسید؛ اما نه ریل آن پهن شد، نه ایستگاهی ساخته و هیچ قطاری هم به راه نیفتاد.
مردم این مناطق برخلاف بسیاری از مناطق برخوردار، هر روز ساعت ها در صف اتوبوس های فرسوده یا پشت ترافیک جاده ری ـ ورامین معطل می مانند. با حقوق های کارگری، کرایه های چندباره می پردازند، وقت شان را در مسیر از دست می دهند و در پایان، احساس می کنند فراموش شده اند. فراموش شدگانی که فقط در آستانه انتخابات به یادشان می افتند.
تبدیل ورامین به قطب خدمات رسانی جنوب شرق استان تهراندر میان این بی عدالتی، پرسشی ساده وجود دارد، اگر خطوط مترو حق مردم شمال و غرب تهران است، چرا برای جنوب شرق آن فقط وعده است؟ مگر مردم این مناطق، در جنگ و دفاع، در انتخابات و راهپیمایی، کم بودند؟ مگر بار امنیت، اقتصاد و کارگری این استان را به دوش نکشیده اند؟
مسئولان بدانند که عدالت، فقط در شعار و سند نمی ماند؛ عدالت، وقتی معنا پیدا می کند که چهره خسته یک کارگر ورامینی، در واگن خلوت و منظم مترو لبخند بزند. این لبخند، از هر پروژه ای واجب تر است.
یادداشت از مریم باحور
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}