بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
ابراهیم غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیگر دلایل تماس با صدای مشاور 1480، مشکلات بین والدین و فرزندان است؛ این مشکلات به ویژه درباره نوجوانان است، نوجوانان به علت تغییر سن در معرض تغییراتی هستند که گاهی برای خانواده غیرقابل قبول است، به عنوان مثال والدین شکایت می کنند که پسر آرام من تبدیل به پسری نافرمان و کم حوصله شده است.
ابراهیم غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیگر دلایل تماس با صدای مشاور 1480، مشکلات بین والدین و فرزندان است؛ این مشکلات به ویژه درباره نوجوانان است، نوجوانان به علت تغییر سن در معرض تغییراتی هستند که گاهی برای خانواده غیرقابل قبول است، به عنوان مثال والدین شکایت می کنند که پسر آرام من تبدیل به پسری نافرمان و کم حوصله شده است.
اگر تماس گیرندگان با صدای مشاور بهزیستی با شماره 1480 نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشند برای مشاوره حضوری و گاه مشاوره های طولانی و مداخلات تخصصی دعوت می شوند وی ادامه داد: مادران اغلب به صدای مشاور 1480 زنگ می زنند و درباره فرزند نوجوان خود راهنمایی می خواهند که مثلا فرزندم ناسازگار است و شاداب نیست، مشکلات بین همسران و خانواده همسر از دیگر موضوعاتی است که در تماس با صدای مشاور مطرح می شود، خیانت نیز از جمله مباحثی است که در حوزه مشکلات بین همسران قرار می گیرد.
79 درصد تماس گیرندگان با صدای مشاور، زنان هستند
سرپرست دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: بیشتر تماس گیرندگان با صدای مشاور 1480 زنان هستند به طوری که از یک میلیون و 750 هزار مورد تماس، 79 درصد تماس گیرندگان را زنان و 21 درصد تماس گیرندگان را مردان تشکیل داده اند و ممکن است به این علت باشد که زنان فرصت بیشتری در خانه دارند یا اینکه احساس مسئولیت بیشتری به مسائل خانواده می کنند.
غفاری خاطرنشان کرد: از یک میلیون و 750 هزار مورد تماس با صدای مشاور بهزیستی در سال گذشته، 650 هزار مورد از این تماس ها ناموفق بوده، چون خط آزاد نبوده و مردم پشت خط مانده اند.
وی از مردم خواست تا در ساعات غیرپیک یعنی ساعات 14 تا 17 بعدازظهر یا شب ها تماس بگیرند و گفت: پیک تماس ها در ساعات 9 تا 12 صبح است و از سوی دیگر صدای مشاور 1480 از ساعت هشت صبح تا 12 شب پاسخگو است.
ارجاع به مشاوره حضوری در صورت نیاز
سرپرست دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: بیشترین گروه سنی که با صدای مشاور بهزیستی با شماره 1480 تماس می گیرند در رده سنی 20 تا 45 سال قرار دارند.
غفاری افزود: اگر تماس گیرندگان با صدای مشاور بهزیستی با شماره 1480 نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشند برای مشاوره حضوری و گاه مشاوره های طولانی و مداخلات تخصصی دعوت می شوند.
به گفته وی، در حال حاضر سه هزار مرکز مشاوره حضوری تحت نظارت بهزیستی در کشور فعالیت دارند.
{{name}}
{{content}}