بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات اجرایی این طرح به طول حدود 162 کیلومتر در قالب 6 مرحله که حدود 94 کیلومتر آن مربوط به استان قزوین و بقیه برای مازندران است و همچنین از سال 1386 اجرای طرح آغاز شده منتهی طبق گزارش ها قراردای که با پیمانکار در حوزه مازندران بسته شده از سال 1392 بوده و قرار برآن شد که 36 ماهه این طرح به سرانجام برسد که چنین نشد.
دی ماه سال گذشته بابت از سر گیری روند اجرای طرح حدود سه هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت چهاردهم در حوزه استحفاظی مازندران در نظر گرفته شد تا جان دوباره بر کالبد این جاده نیمه تمام و ملی بخشیده شود.
برابر گزارش ها، روند اجرای این طرح در استان مازندران به علت کمبود اعتبار و بدهی به پیمانکار از آذر ماه سال 1402 دچار وقفه شد که با تزریق اعتبار جدید و تغییر پیمانکار عملیات ساخت آن سر گرفته شد. اولویت نخست این مسیر به طول 62 کیلومتر در استان قزوین با پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصد در حال اجرا است که 57 کیلومتر از این مسیر یک لایه آسفالت شده است.
گفته می شود برای حفظ محیط زیست، 2 دستگاه گالری برای عبور حیوانات ساخته شده است. در حال حاضر تونل شیرکوه این مسیر در استان قزوین به طول 790 متر تکمیل شده و هفت پل به طول 420 متر نیز در این مسیر احداث شده است.
عملیات اجرایی این طرح در استان مازندران نیز به این صورت است که 34 کیلومتر از این مسیر با پیشرفت فیزیکی حدود 35 درصد انجام شده است و به گفته مسوولان امر اولویت نخست این بخش، تکمیل 16 کیلومتر از مسیر از روستای مران تا ابتدای جاده سه هزار تنکابن است.
این بزرگراه با کارفرمایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال احداث است.
{{name}}
{{content}}