پاسخگویی به ایثارگران قزوینی از طریق سامانه فواد 128

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران از طریق سامانه فواد 128، می توانند پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد 128، در اجرای بند چهارم محور سوم برنامه اصلاح نظام اداری دولت چهاردهم و با توجه به رویکرد این دولت در جهت تقویت فرآیند پاسخگویی دستگاه های اجرایی به شهروندان و ارتقای رضایت مندی آن ها راه اندازی شده است.

وی افزود: طرح فوریت های اداری(فواد)، توسط مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری استخدامی کشور در جهت دریافت، ثبت و پیگیری شکایات و درخواست های مرتبط با نحوه ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه یاد شده، به عنوان رابط میان شهروندان و دستگاه های اجرایی حداکثر تا 4 ساعت انجام می شود.

اسمعیلی، اطلاع رسانی قوانین، مقررات، مراحل و فرآیندهای ارائه خدمت، اطلاع رسانی به موقع و شفاف تصمیم های مرتبط با ارائه خدمات، بروز شرایط حاکی از احترام، عدالت و رعایت کرامت انسانی در ارائه خدمت، رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت، استمرار ارائه خدمت به دلیل عدم حضور کارمند، مدیر مربوط یا عدم پیش بینی نیروی جایگزین و استمرار ارائه خدمت به دلیل موکول کردن آن به زمان و روزهای آتی بدون توجیه قانونی را از مهم ترین اهداف این سامانه برشمرد.

انتهای پیام

نظرات

captcha