بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
محسن گلایلی گفت: امروز نیازمند بازنگری جدی در ساختارها و فرآیندهای روابط عمومی هستیم. ساختارهای فعلی به اندازه کافی برای تحقق مأموریت های ارتباطی آمادگی ندارند و ادبیات به روز این حوزه در همه سطوح جاری نشده است.
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محسن گلایلی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات استانداری خراسان رضوی، در مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که امروز 28 اردیبهشت ماه در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پرسشی که هر روز از خودم می پرسم، این است که آیا توانسته ایم مطالبات مردم و تلاش های مجموعه دولت را به درستی منتقل کنیم؟ آیا ارتباط ما با جامعه معنادار، مؤثر و مستمر بوده است؟ واقعیت این است که پس از دوره ای از عدم تعادل ارتباطی، امروز نیازمند بازنگری جدی در ساختارها و فرآیندهای روابط عمومی هستیم. ساختارهای فعلی به اندازه کافی برای تحقق مأموریت های ارتباطی آمادگی ندارند و ادبیات به روز این حوزه در همه سطوح جاری نشده است.
وی با اشاره به ظرفیت های مدیریتی در استان، ادامه داد: استاندار خراسان رضوی با برخورداری از تجربیات گسترده در حوزه ارتباطات، فضای مناسبی برای توسعه ارتباطی استان فراهم کرده اند. در سطح ملی نیز رئیس جمهور با تکیه بر مدل ارتباطی خاص خود، نشان داده اند که تعامل مؤثر با افکار عمومی تا چه اندازه حائز اهمیت است. نخستین گام ما، بازتعریف ماموریت روابط عمومی ها بوده است. روابط عمومی تنها خبر نیست، بلکه فرایندی برای گفت وگو با جامعه است. در همین راستا، شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با هدف هم افزایی و انتقال مأموریت های معنادار به زیرمجموعه ها احیا شده است.
گلایلی با بیان اینکه 10رویکرد مشخص برای اصلاح وضعیت تدوین شده است، گفت: تلاش ما این است که روابط عمومی استانداری نه به عنوان ستاد خبری استاندار، بلکه به عنوان نهادی تحلیل گر و سیاست گذار در حوزه افکار عمومی ایفای نقش کند.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات استانداری خراسان رضوی با اشاره به تدوین زیست بوم ارتباطی در استان، بیان کرد: اگر این اکوسیستم ارتباطی به درستی شکل گیرد، تمام ظرفیت های دستگاه ها، فرمانداری ها و بخشداری ها در یک شبکه ارتباطی منسجم قرار خواهند گرفت. در این ساختار، خبر فقط یک خروجی است؛ اصل ماجرا، مشارکت در فرآیند تصمیم سازی و هدایت افکار عمومی است. خراسان رضوی همواره یکی از قطب های اصلی رسانه ای کشور بوده و بسیاری از رسانه های ملی ریشه در تخصص و فعالیت روزنامه نگاران این خطه دارند.
در ادامه، محسن سمیع، رئیس دبیرخانه رسانه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: در گذشته و امروز، بارها از واژه «قطب رسانه ای شرق کشور» برای خراسان رضوی استفاده شده است. این یک تعبیر احساسی یا اغراق آمیز نیست؛ بلکه نگاهی به تاریخ رسانه در ایران نشان می دهد که خراسانی ها جزو پیشگامان تاسیس و مدیریت رسانه های کشور بوده اند.
وی با اشاره به سابقه مطبوعات در مشهد، تصریح کرد: استان ما دارای پیشینه ای طولانی در عرصه رسانه است. بسیاری از اپلیکیشن ها، پایگاه های خبری پرمخاطب و رسانه های اثرگذار امروز کشور، خاستگاه شان مشهد بوده و از دل نیروهای متخصص رسانه ای استان جوشیده اند. همچنین مشهد به واسطه موقعیت خاص خود در حوزه زیارت، فرهنگ و گردشگری، سالانه میزبان میلیون ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است و این مسئله، نقش رسانه های محلی و استانی را دوچندان می کند.
رئیس دبیرخانه رسانه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان گفت: تاریخ رسانه در خراسان رضوی نشان داده که این استان نه تنها آمادگی کامل برای ایفای نقش مؤثر در سطح ملی را دارد، بلکه با توجه به تخصص، تجربه و انگیزه موجود در میان فعالان رسانه ای، شایسته توجه و حمایت ویژه تری در طراحی و اجرای سیاست های رسانه ای کشور است.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}