بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیر روشنگری سپاه استان زنجان در یادداشتی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ها نوشت: روابط عمومی ها عنصر اصلی پیشرفت سازمان ها هستند.
زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط عمومی پویا داشته باشد، اگر روبط عمومی سازمان مطالعه نداشته و بروز نباشد موفق نخواهد بود و نمی تواند درست با رسانه های جمعی ارتباط برقرار کند. روابط عمومی باید در کنار رسانه ها و پا به پای خبرنگاران در برنامه ها حضور داشته و با ارتقای سطح رسانه ای باید بتواند سواد رسانه ای را با توجه به پرکاربرد بودن فضای مجازی افزایش دهد.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت فرسوده و ناکارآمدمی شود.
روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان ها و با جاری ساختن روح روابط عمومی درکل سازمان که با ایستایی و سکون منافات داردزمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد. در های سازمان ها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی ها است که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه ی جامعه را دنبال نموده وروح و سرزندگی را در سازمان های کشورمان جاری سازد.
روز روابط عمومی و ارتباطات بدون تردید تنها یک روز ساده در تقویم رسمی کشور نیست. امروزه روابط عمومی بسیار بیشتر از گذشته حائز اهمیت است و هیچ ارگانی بدون برخورداری ازیک مجموعه حرفه ای وکارآمد روابط عمومی قابل تصور نیست.
بر این اساس رسانه ها و مجموعه های روابط عمومی باید بکوشند از یک سو بستر اطلاع رسانی حداکثری و به موقع و ازطرفی تشریح و تبیین اهداف پلید دشمنان رامهیا سازند. امروز عصر انسان رسانه ها است وهرشهروند برای زندگی درجامعه باید ازحداقلی ازسواد رسانه، بصیرت، معرفت وآگاهی برخوردارباشدتا به راحتی مورد سو استفاده دشمنان قرارنگیرد.
یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها و رسانه ها، کادر سازی و تربیت نیروی انسانی داوطلب و مردمی است، چرا که با توجه به حجم گسترده سرمایه گذاری دشمنان در هجمه فرهنگی و رسانه ای علیه کشورمان، مجموعه های روابط عمومی هرگز به تنهایی نمی توانند در برابر این تهاجم گسترده دروغ پردازی، سیاه نمایی و شبهه افکنی دشمنان مقاومت کنند.
در این راستا باید از همان الگوی مردمی بسیج در سال های ابتدایی انقلاب و جنگ تحمیلی استفاده کنند، تا هر شهروند ضمن تجهیزبه بصیرت و سواد رسانه ای، خود به رسانه ای برای امید آفرینی و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تبدیل شود. الگوی مردمی بسیج بدون تردید می تواند روابط عمومی ها را به واسطه مشارکت حداکثری مردم در اطلاع رسانی، تولید محتوا و غیره، نه در موضع پدافندی که در موضع آفندی قرار دهد و ضمن افشای تبلیغات دروغین دشمن، آن ها راحتی همچون امروز در سطح بین المللی خوار و رسوا سازد.
این روند مردمی سازی و ایجاد زمینه حضور و فعالیت خبرنگاران افتخاری در مجموعه روابط عمومی بسیج، به شکل سراسری و نیز در استان زنجان آغاز شده اما این الگو باید در تمام ارگان ها نهادینه شود.
روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی وغنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگر تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.
در عرصه رسانه ای نباید مقهور دشمن شدو باید گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شود و اگر این موضوع درست تبیین نشود، همه چیز تحت الشعاع قرار گرفته و پوچ و بی هویت می شود؛ تک های امروز دشمن نتیجه پاتک های ما است وهمیشه باید در حوزه آفند وپدافند آماده باشیم.
رسالت ما دراین راستا این است که جنگ رسانه ای و شناختی دشمن را بشناسیم و مطابق با آن آرایش جنگی بگیریم.
مدیریت روابط عمومی کاری سخت و پیچیده و ترکیبی از مدیریت و مهارت است؛ ما باید دانش خود را افزایش دهیم و اشراف خوبی روی جنگ روانی دشمن داشته باشیم.
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}