بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
این خودرو در زمان عرضه اش، آغازگر ورود جدی آئودی به بازار خودروهای برقی بود و توجه زیادی را به خود جلب کرد.
این تصمیم بخشی از یک بازسازی بزرگ در ساختار تولید این برند آلمانی است و به دنبال برنامه ریزی برای تعطیلی کارخانه بروکسل، جایی که این مدل محبوب مونتاژ می شد، اتخاذ شده است.
Q8 e-tron در حقیقت ادامه دهنده ی مسیر اولین خودروی برقی تولید انبوه آئودی، یعنی Audi e-tron است که در سال 2018 معرفی شد.
این خودرو در زمان عرضه اش، آغازگر ورود جدی آئودی به بازار خودروهای برقی بود و توجه زیادی را به خود جلب کرد. در سال 2022، با هدف به روزرسانی و بهبود تجربه ی رانندگی، این مدل با تغییراتی ظاهری، بهبود در مصرف انرژی، و افزایش ظرفیت باتری، با نام جدید Q8 e-tron عرضه شد تا هماهنگی بیشتری با ساختار نام گذاری سایر محصولات آئودی داشته باشد.
اگرچه پایان تولید Q8 e-tron می تواند نشانه ی پایان یک فصل برای آئودی باشد، اما این شرکت بلافاصله تأکید کرده است که این موضوع به معنای خروج آئودی از بازار شاسی بلندهای برقی نیست.
در واقع، یک جانشین کاملاً جدید و پیشرفته در حال توسعه است که قرار است جای این مدل را بگیرد. هنوز جزئیات فنی یا طراحی خاصی از این خودروی جدید منتشر نشده، اما با توجه به روند پیشرفت فناوری باتری، سیستم های کمک راننده، و طراحی مدرن در صنعت خودروسازی، می توان انتظار داشت که این جانشین، نه تنها در برد مسافتی و بهره وری انرژی، بلکه در سطح تجربه ی کاربری و نوآوری های دیجیتال، یک گام بزرگ به جلو باشد.
این تصمیم در راستای استراتژی گسترده تر آئودی برای برقی سازی کامل ناوگان خودروهای خود تا پایان دهه ی جاری اتخاذ شده است. آئودی قصد دارد در سال های آینده مدل های جدیدی از خانواده ی e-tron را معرفی کند که با تکنولوژی های به روزتر، طراحی مدرن تر و عملکرد بهتر، نیازهای روزافزون کاربران علاقه مند به خودروهای پایدار و هوشمند را برآورده سازد.
منبع: caranddriver
{{name}}
{{content}}