بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
داوود شهرکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح گزارش عملکرد مرکز پاسخگویی و پایش خدمات اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، افزود: بر اساس گزارش عملکرد سامانه 124، در سال گذشته 15 هزار و 485 تماس پاسخ داده شده که از این میزان، 11 هزار و 30 تماس به صورت برخط پاسخ داده شده و چهار هزار و 454 تماس نیز ضبط شده در این سامانه به ثبت رسیده است.
داوود شهرکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح گزارش عملکرد مرکز پاسخگویی و پایش خدمات اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، افزود: بر اساس گزارش عملکرد سامانه 124، در سال گذشته 15 هزار و 485 تماس پاسخ داده شده که از این میزان، 11 هزار و 30 تماس به صورت برخط پاسخ داده شده و چهار هزار و 454 تماس نیز ضبط شده در این سامانه به ثبت رسیده است.
وی بیان کرد: بیشترین گزارشات، مربوط به سامانه یکپارچه خودرو، عدم تحویل به موقع خودرو، خدمات خودرویی، تعمیرگاهی، نانوایی و مراکز عرضه کالابرگ الکترونیکی بوده است.
مدیرکل صنعت، معدن، تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: میزان ساعت پاسخگویی کارشناسان به تماس های مردمی طی این مدت، 274 ساعت و 29 دقیقه بوده و میانگین سرعت پاسخگویی به هم استانی ها، یک دقیقه و 28 ثانیه بوده که این میزان، از استاندارد 2 دقیقه، کمتر است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت ها در گزارش عملکرد مرکز پاسخگویی و پایش خدمات سال گذشته شامل کم فروشی، خدمات خودرویی، نانوایی ها، سامانه یکپارچه خودرو، مراکز عرضه کالاهای کالابرگ الکترونیک، عدم ارائه خدمات نمایندگی های خودرو، گران فروشی، کابینت و آسانسور بوده است.
شهرکی تصریح کرد: بر اساس انجام یک نظرسنجی با مشارکت 387 نفر، بیش از 70 درصد از افراد شرکت کننده از نحوه پاسخگویی و پایش خدمات در این سامانه طی سال گذشته رضایت کامل داشته اند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین یک هزار و 330 مورد تعداد کل مکاتبات سامانه برید بوده و 33 هزار و 294 مورد نیز تعداد کل مکاتبات شبکه دولت ثبت شده است.
وی گفت: شهروندان می توانند از چند طریق انتقاد پیشنهاد و گزارش شکایت خود را ثبت کنند که سامانه شکایات صمت (تلفن124)، کارشناسان این سامانه که به صورت شیفت بندی در مرکز حضور دارند، تماس های دریافتی این سامانه را دریافت و ثبت می کنند و در ساعاتی که تلفن بر روی پیغام گیر است پس از گوش دادن به تماس های متعدد و ثبت و ارجاع مکاتبات انجام می شود.
به گزارش ایرنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اینکه بتواند خدمات متنوع و گسترده خود را به با سرعت و کیفیت بیشتر ارائه دهد، تصمیم به ساخت سامانه ای گرفت که این امکان را برای مردم و واحدهای صنفی فراهم کند تا آن ها بتوانند علاوه بر آگاهی از اطلاعیه های این وزارت خانه، به خدمات مورد نیاز خود مانند اطلاع از قیمت کالاها و ثبت و پیگیری شکایت دسترسی داشته باشند.
به همین جهت در این مقاله سعی شده تا به معرفی سامانه پاسخگویی وزارت صمت پرداخته شود و جزئیات بیشتری از آن شامل نحوه ورود، ثبت شکایت و پیگیری آن در سایت www.124.ir وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شود.
{{name}}
{{content}}