بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
رئوف ذباح روز شنبه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: البته باید خط قرمزها با درک متقابل و مدیریت زمان مند، به گونه ای تعیین شوند که به اعتماد عمومی لطمه وارد شود.

رئوف ذباح روز شنبه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: البته باید خط قرمزها با درک متقابل و مدیریت زمان مند، به گونه ای تعیین شوند که به اعتماد عمومی لطمه وارد شود.
وی بیان کرد: روابط عمومی های استان خراسانر ضوی امروز به مثابه یک لشکر حرفه ای هستند که می توانند الگویی برای سایر همکاران در مناطق کشور محسوب شوند.
مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی افزود: این استان به واسطه میزبانی بارگاه رضوی میزبان دهها همایش، نشست و رویداد ملی و بین المللی مختلف در طول سال است.
وی بیان کرد: با توجه به حجم برنامه های مختلفی که در استان خراسان رضوی برگزار می شود، می توان ادعا کرد که هماهنگی اجرای برنامه ها در این استان مانند یک کارگاه عملی برای مسوولان روابط عمومی های کشوری آموزنده است.
ذباح ادامه داد: این حجم از فعالیت، مدیران روابط عمومی را در مواجهه با چالش های متنوعی قرار داده و آنها در این مسیر تجربیات مختلف و کم نظیری به دست آورده اند و اکنون بسیاری از همکاران با تدوین «نقشه راه» تهدیدهای مختلف را شناسایی و آن را به یک فرصت تبدیل کرده اند.
وی در پاسخ به مهمترین چالش های پیش روی روابط عمومی های استان در ارتقای تعامل با رسانه ها و جامعه گفت: خوشبختانه چالش های روابط عمومی های استان اکنون کمتر از گذشته است، زمانی مسوولیت روابط عمومی ها به ریسه بندی و نصب بنر محدود بود، اما امروز نگاه ها حرفه ای تر شده است.
عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان رضوی افزود: با این حال برخی چالش های ساختاری همچون تعریف پیوست مالی برای فعالیت های روابط عمومی در بودجه سازمان ها هنوز پا برجاست، در نشست های ملی با مسوولانی مانند سخنگوی دولت و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، این موضوع را پیگیری کرده ایم تا با تخصیص منابع مناسب، بهره وری حوزه روابط عمومی دستگاه های استان افزایش یابد.
به سراغ خبرنگارنماها نروید
ذباح ادامه داد: گاهی انتشار یک مطلب می تواند تأثیرات اجتماعی نامطلوبی در جامعه داشته باشد، بنابراین مدیریت و داشتن تعامل هنر روابط عمومی های حرفه ای است.
سخنگوی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خراسان رضوی در پاسخ به این سوال ایرنا در خصوص مواجهه با بلاگرها و خبرنگارنماها و مدیریت آنان توسط روابط عمومی های استانی اظهار کرد: همواره بر همکاری با رسانه های اصیل و شاخص تأکید داریم و به همکارانمان نیز توصیه کرده ایم به سراغ خبرنگارنماها نروند.
وی گفت: امروزه برخی بلاگرها سعی در نفوذ به بدنه دستگاه های اجرایی و ارتباط با مدیران دارند، اما روابط عمومی های حرفه ای، با تکیه بر شاخص های حرفه ای و مصوبات هیات رییسه شورا، تعامل ساختاریافته با رسانه های معتبر را در اولویت قرار داده اند و تعامل سازنده با رسانه ها به یک ضرورت تبدیل شده است.
ذباح بیان کرد: عدم شناخت مدیران ارشد از جایگاه روابط عمومی بزرگترین چالش این حوزه است، اگر مدیری اهمیت این حوزه را درک نکند یا فردی غیرمتخصص را به این سمت منصوب کند، نتیجه آن فاصله گرفتن از مردم، رسانه و جامعه خواهد بود.
این کارشناس حوزه روابط عمومی با بیان اینکه آموزش مدیران، برای رفع این مشکل را در شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان رضوی در دستور کار داریم، گفت: همچنین در حوزه استفاده از هوش مصنوعی نیز گام های اولیه ای را برداشته ایم و توجه به توسعه آموزش های نوین در اولویت ماست.
{{name}}
{{content}}