بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
عضو شورای شهر تهران گفت: 3200 دستگاه اتوبوس در حال خدمت رسانی در تهران است و تا پایان سال مجموع این ناوگان به بیش از 6000 دستگاه خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و هشتاد و سومین دیدار مردمی در مسجد فردانش محله جوادیه منطقه 16، پای صحبت ها، دغدغه ها و مطالبات اهالی نشست و گزارشی از عملکرد مدیریت شهری در حوزه حمل ونقل، عمران ، آسفالت و پروژه های شاخص ارائه کرد .
در این دیدار که با همراهی کاشانی پور، شهردار منطقه 16 تهران، و جمعی از معتمدین و مدیران محلی برگزار شد، آقامیری با تأکید بر اینکه «شنیدن مستقیم صدای مردم از نزدیک ترین نقطه به زندگی روزمره شان، یعنی مساجد، یک وظیفه و یک نعمت است»، مهم ترین اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در حوزه حمل ونقل و عمران را برای مردم تشریح کرد.
آقامیری با اشاره به رشد کم نظیر در تأمین اتوبوس های شهری گفت: در حال حاضر 3200 دستگاه اتوبوس در حال خدمت رسانی هستند و تا پایان سال، ان شاءالله با اضافه شدن 2300 دستگاه اتوبوس برقی خارجی و حدود 1000 دستگاه اتوبوس داخلی دیگر، مجموع ناوگان به بیش از 6000 دستگاه خواهد رسید؛ عددی که در تاریخ تهران بی سابقه است.
وی با بیان اینکه بیشتر اتوبوس های خریداری شده تولید داخل هستند، اظهار داشت: در دوره ما، تمام شرکت های داخلی تولیدکننده اتوبوس دعوت به همکاری شدند، اما به دلایل مختلف نتوانستند تمام نیازها را پوشش دهند و بخشی از اتوبوس ها از خارج کشور وارد شد. از جمله، 189 دستگاه اتوبوس برقی در تهران فعال شده و بخشی دیگر نیز در حال ورود است. که جمعاً به 2509 دستگاه خواهد رسید.
وی در ادامه به موضوع نوسازی آسفالت شهر پرداخت و گفت: عمر مفید آسفالت در بهترین شرایط 10 سال است و برای حفظ استاندارد، سالانه باید 10 درصد معابر شهر تهران آسفالت شود. اما متأسفانه این هدف سال ها محقق نشده بود. در دو سال گذشته توانستیم با خرید 3 کارخانه نو و راه اندازی دوباره کارخانه های قبلی، تولید آسفالت را به 1.5 میلیون تن در سال برسانیم؛ در حالی که میانگین تولید در دوره های قبلی حداکثر 500 هزار تن بوده است.
آقامیری ادامه داد: اکنون پس از نوسازی کامل بیشتر بزرگراه ها، وارد کوچه ها و معابر محلی شده ایم. همچنین جدول گذاری و اصلاح نهرها با شیب مناسب برای هدایت آب های سطحی نیز در دستور کار قرار گرفته تا چهره محلات بهبود یابد.
در ادامه، آقامیری به پروژه مهم تقاطع نواب–آزادگان اشاره کرد و با ذکر خاطره ای گفت: در یکی از دیدارهای مردمی در مسجدی در همین منطقه، مردم از اتلاف وقت در ترافیک میدان بهمن گلایه کردند. همان جا پیگیر طرح شدیم. هرچند طرح از قبل وجود داشت، اما اجرای آن به دلیل معارضات گازی، فاضلاب و برق با مشکلات جدی روبه رو بود. حتی طراحی اولیه پایه های پل با مکان واقعی لوله گاز تطابق نداشت و مجبور شدیم کل طراحی را بازبینی کنیم.
وی از افتتاح و بهره برداری موفق این پروژه خبر داد و آن را الگویی از کار جهادی و دقیق دانست که هم برای منطقه جوادیه و هم کل تهران اثربخش بوده است. در پایان، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در اداره شهر گفت: اگر مردم در کنار شهرداری باشند، هم در نظارت و هم در اولویت بندی پروژه ها، پیشرفت و شفافیت تضمین می شود. مسجد، سنگر مشارکت و خدمت رسانی صادقانه به مردم است.
{{name}}
{{content}}