پیرصالحی: روابط عمومی در بزنگاه های حساس باید وارد عمل شود

رئیس سازمان غذا و دارو، بر اهمیت نقش روابط عمومی در دیده بانی دقیق از نیازهای مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا ، مهدی پیرصالحی ، در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت (روز روابط عمومی)، روابط عمومی را هنر پیوند دل ها و آگاهی ها دانست و گفت: این روز تنها یک مناسبت در تقویم نیست، بلکه یادآور جایگاه بی بدیل کسانی است که با شفافیت و صداقت، پلی استوار میان سازمان و جامعه می سازند.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نقش روابط عمومی در دنیای امروز که سیلاب اطلاعات بی وقفه جاری است، افزود: روابط عمومی نه تنها انتقال دهنده پیام، که چراغ راه است و نشان دهنده مسیر در میان ابهام ها و راهگشای فهم و درک متقابل.

وی تأکید کرد: در سازمان غذا و دارو، که پاسداری از سلامت و ایمنی جامعه بر عهده آن است، روابط عمومی داده محور باید چون دیده بانی دقیق، احساسات و نیازهای مردم را بسنجد، رفتارها را بکاود و در بزنگاه های حساس، با اتکا به داده های روشن و تحلیل های عمیق، به موقع وارد عمل شود.

پیرصالحی ، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه روابط عمومی، به ویژه همکاران پرتلاش حوزه سلامت، معاونت های غذا و دارو و ستاد سازمان غذا و دارو، برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

نظرات

captcha