روابط عمومی ها بازتاب دهنده عالمانه و هنرمندانه فعالیت سازمان ها باشند

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: روابط عمومی یعنی علم و هنر ارتباطات و هنگامی که این 2 باهم ترکیب می شود، می تواند در پیشبرد اهداف سازمان مفید و موثر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: روابط عمومی یعنی علم و هنر ارتباطات و هنگامی که این 2 باهم ترکیب می شود، می تواند در پیشبرد اهداف سازمان مفید و موثر باشد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها نقش مهم و بی بدیلی در بازتاب عملکرد سازمان ها و ایجاد اعتماد عمومی دارند و اگر این جایگاه با علم و هنر همراه باشد، می تواند نقشی موثر و تعیین کننده ایفا کند.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمان ها، تصریح کرد: اگر روابط عمومی بتواند در انتقال پیام و جلب اعتماد عمومی موفق عمل کند، مأموریت اصلی خود را به درستی انجام داده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت سرعت و دقت در اطلاع رسانی، گفت: در دوران کنونی اگر خبری با تأخیر منتشر شود، خاصیت خود را از دست می دهد و اثرگذاری آن کاهش می یابد.

حجت الاسلام اکبرپور، تاکید کرد: روابط عمومی ها، رسانه ها و خبرگزاری ها باید با رعایت اصول دقت، صحت و سرعت، اعتماد عمومی را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد : مردم باید اخبار را از منابع رسمی و معتبر دریافت کنند و اگر روابط عمومی ها و رسانه ها در اطلاع رسانی به موقع و دقیق کوتاهی کنند، مردم از منابع غیررسمی استفاده خواهند کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همچنین تاکید کرد: رسانه ها باید مراقب باشند که اعتماد مردم سلب نشود و با تلاش برای جذب مخاطب و تولید محتوای دقیق و به موقع از دیگر رسانه ها عقب نمانند.

به گزارش ایرنا، 27 اردیبهشت در تقویم رسمی کشورمان به روز « ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است.

نظرات

captcha