بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت 27 اردیبهشت گرامیداشت روز روابط عمومی همایش "مدار و امید" امروز به همت سپاه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
حجت الاسلام علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تأکید بر این که آموزش هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است، تصریح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی امروز، باید مجهز به دانش روز بود. دیگر نمی توان با روش های دود، نور، پرچم و کبوتر پیام رسانی کرد. رسانه امروز ابزار قدرتمندی است که بسته به دست چه کسی باشد، می تواند مقدس یا خطرناک باشد.
وی با تشبیه فعالان رسانه و روابط عمومی به «گلبول های سلامت آفرین» پیکر جامعه، خاطرنشان کرد: در مواقع بحران، همین نیروها هستند که پای کار می آیند. هر فرد در هر موقعیتی، اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهد، می تواند نقطه ثقل باشد؛ چه در یک اداره کوچک و چه در یک سازمان بزرگ است.
اکبرپور با اشاره به اینکه روابط عمومی یک شغل نیست اظهار کرد: این حوزه نه تنها شغل سازمانی نیست، بلکه شوق و عشق به ارتباط گیری، رفع بحران، ترمیم ذهنیت ها و ساخت تصویر مثبت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، موفقیت های بزرگ در بازه های زمانی کوتاه و با تلاش های شبانه روزی حاصل شد. اگر قرار باشد ما نیز روابط عمومی را به ساعات اداری محدود کنیم، قطعاً از قافله عقب می مانیم.
وی روابط عمومی را ترکیبی از علم و هنر توصیف کرد و گفت: هنر روابط عمومی در آن است که بتواند یک جامعه را شفاف و براق جلوه دهد یا در نقطه مقابل، چهره ای تیره و بحرانی از آن بسازد. روابط عمومی و رسانه می توانند التهاب بیافرینند یا بحران را فروبنشاند.
این مسئول خطاب به اهالی رسانه و روابط عمومی تأکید کرد: ما مسئول انتقال تصویر سازمان به جامعه هستیم. یک مصاحبه یا تیتر می تواند بحران ساز یا آرامش آفرین باشد. این هنر شماست که با هوشمندی، التهاب ها را کاهش دهید، واقعیت را منتقل کنید و از ابزارها در راه حکمت بهره ببرید.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: روابط عمومی سپاه با رویکرد امیدآفرینی و جهاد تبیین فعالیت می کند.
سرهنگ پاسدار حسین اظهارکرد: 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا نقش مؤثر روابط عمومی و صاحبان اندیشه در تحقق اهداف بزرگ تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه، روابط عمومی قلب تپنده هر اداره است، تصریح کرد: روابط عمومی سپاه سلمان با رویکرد جهاد تبیین، امید آفرینی و جهاد خدمت فعالیت می کند و امیدآفرینی در روابط عمومی به معنای ایجاد و تقویت احساس امید و انگیزه در جامعه است. این رویکرد با هدف ترویج ارزش ها و دستاوردهای مثبت و اطلاع رسانی مؤثر و شفاف اجرایی می شود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان ادامه داد: معرفی الگوهای موفق بسیجی مانند گروههای جهادی موفق بسیج و معرفی فعالیت ها و عرصه های موفق چون خدمات اجتماعی مهم است چرا که این اقدامات می تواند در مردمی سازی روابط عمومی و خنثی کردن تبلیغات دشمن بسیار موثر باشد.
وی بیان کرد: در واقع، روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین نهادها و جامعه، نقش کلیدی در انتقال پیام های امیدبخش و ایجاد انگیزه برای مشارکت در فعالیت های جهادی دارد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان گفت: روابط عمومی ها باید از تهدیدها فرصت بسازند، یک روابط عمومی پویا به خوبی میتوانند با روایتگری صحیح بستر ساز عیان شدن فتنه رسانه ای دشمنان شود و روایتگری حداکثری مستلزم حضور حداکثری مردم در امر اطلاع رسانی است و این باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه مجموعه های روابط عمومی در سطح استان قرار گیرد.
سرهنگ خانی افزود: دومین همایش مدار امید، به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی را با چند هدف برگزار کردیم که هویت بخشی به روابط عمومی بانگاه جدید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}