بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه بالاترین معروف امید دادن به جامعه است، گفت: تمام تلاش دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه به ویژه نسل جوان است. با امید آفرینی باید این توطئه را خنثی کرد.
به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در گردهمایی معاونان علمی و فرهنگی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان های کشور که امروز 8 اردیبهشت ماه برگزار شد، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید سه ویژگی مهم مستند، قابل فهم و کاربردی باشد. برای نمونه در بحث استناد یا باید نقلی باشد یا عقلی.
این خطیب کشوری با تأکید بر اینکه امر به معروف نباید تحکمی و دستوری باشد، گفت: اگر با زبان لین مردم را امر به معروف کنیم، مردم قبول می کنند.
وی بالاترین معروف را امید دادن به جامعه دانست و تصریح کرد: تمام تلاش دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه به ویژه نسل جوان است. با امید آفرینی باید این توطئه را خنثی کرد.
ماندگاری، أثرگذاری و تغییر رفتار رو از خروجی های امر به معروف و نهی از منکر کاربردی عنوان کرد و ادامه داد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ سازی هستیم. همه مردم باید بدانند که امر به معروف واجب عمومی و همگانی است.
وی عنوان کرد: شیطان تلاش نمی کند که امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل کند بلکه تلاش می کند تا معروف را منکر و منکر را معروف معرفی کند. بنابراین مهم ترین کار ما این است که معروف را معروف و منکر را منکر معرفی کنیم. خوشبختانه ویژگی معروف این است که با عقل و فطرت سازگار است.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در عرصه تبیین با هر موضوعی ابتدا باید با بیان ویژگی های مثبت و توجه به نیمه پر لیوان در جامعه امیدآفرینی کرد، گفت: مردم مشکلاتی که دشمن برای آن ها به وجود آورده را تحمل می کنند، ولی مشکلاتی که با بی تدبیری برخی از مسئولان به وجود می آید را تحمل نمی کنند.
ماندگاری، خواستار فرهنگ سازی در بحث تبیین واجبات و منکرات شد و بیان کرد: ستاد امر به معروف باید بتواند در جامعه فرهنگ سازی نماید و آموزش ها را ارائه دهد. رسالت ما این است که معروف ها را تبیین کنیم.
وی بیان کرد: اگر می خواهیم در امر به معروف و نهی از منکر درست کار کنیم، باید شیوه پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
استاد حوزه و دانشگاه، اکثریت مردم به ویژه جوانان را دیندار دانست و بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر وقتی جلوه می کند که مخاطب را از خودمان بهتر بدانیم.
وی ابراز کرد: تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر بیش از آنکه با زبان أثرگذار باشد، در عمل أثرگذارتر است.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}