بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیرعامل بانک دی در نشست ارزیابی عملکرد شعب و تبیین استراتژی های سال 1404، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 100 روزه هیأت مدیره، از آغاز گام دوم تحول و شکوفایی بانک دی خبر داد.
در نشستی با عنوان «دی، همدلی، تحول» که با حضور سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت ناصری، مشاور و دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید، اعضای هیأت مدیره بانک و گروه مالی دی، مدیران ارشد ستادی و رؤسای شعب سراسر کشور برگزار شد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، ضمن تبریک پانزدهمین سالروز تأسیس بانک دی به تمامی مشتریان، سهامداران، خانواده معزز شهدا و کارکنان این بانک، از آغاز گام دوم تحول بانک دی خبر داد.
برات کریمی در این نشست با ارائه گزارشی از دستاوردهای بانک دی طی 100 روز گذشته گفت: «با تعهدی که به سهامداران بانک داده شد و با برنامه ریزی هدفمند و اهتمام و همدلی مدیریت و کارکنان بانک، موفق شدیم که طی 100 روز از استقرار هیأت مدیره جدید، علاوه بر حذف اضافه برداشت از بانک مرکزی، در شاخص های رشد منابع و وصول مطالبات در صدر نظام بانکی قرار بگیریم.»
وی افزود: «این وعده را به سهامداران و مشتریان می دهیم که هر 100 روز، گزارش عملکردی از فعالیت ها و دستاوردهای بانک به صورت شفاف ارائه خواهیم کرد. هدف هیأت مدیره در صد روز دوم، حرکت به سمت کاهش زیان انباشته و در ادامه بهبود شناوری سهم دی است.»
مدیرعامل بانک دی با اشاره به روند رو به رشد شاخص های عملیاتی بانک گفت: «رشد 79 درصدی منابع، رشد 224 درصدی در تعهدات، 384 درصدی در ضمانت نامه ها و 173 درصدی در اعتبارات اسنادی تنها بخشی از روند صد روزه بانک دی در استمرار سودآوری عملیاتی بوده است.»
وی ادامه داد: «چشم انداز بانک دی در پایان سال جاری، قرار گرفتن در بین برترین بانک های خصوصی کشور است که با دستاوردهای به دست آمده و اقداماتی که در دست انجام است، تحقق این چشم انداز دور از دسترس نیست.»
مدیرعامل بانک دی، تحقق اهداف و رشد شاخص های عملیاتی بانک را منوط به بهبود عملیات بانک دانست و گفت: «درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع، به ویژه از طریق ارائه خدمات ارزی، رکن اساسی در تحقق اهداف مالی بانک است و یکی از رویکردهای استراتژیک هیأت مدیره، تقویت حوزه ارزی و توسعه فعالیت های ارزی در تمامی شعب است.»
وی همچنین اظهار داشت: «بانک دی با برخورداری از یک گروه مالی یکپارچه، شرکت بیمه دی به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه ای، نیروگاه برق دماوند به عنوان یک دارایی ارزشمند ملی و… به عنوان یک بانک قدرتمند در نظام بانکی شناخته می شود و امیدوارم با پویایی ایجادشده در این زنجیره ارزش، بتوانیم شاهد ارتقاء جایگاه بانک در اقتصاد کشور باشیم.»
مدیرعامل بانک دی همچنین با تأکید بر نقش تفکر راهبردی در دوره جدید مدیریت بانک، افزود: «امروز دیگر نمی توان با نگاه های سنتی در نظام بانکی دوام آورد. در بانک دی، تحول صرفاً یک واژه نیست، بلکه رویکردی بنیادین برای بازطراحی فرایندها، تقویت هویت سازمانی و بازسازی اعتماد عمومی است. ما آمده ایم که بانک دی را نه فقط از نظر عددی، بلکه از نظر اعتبار برند، کیفیت خدمات، و نقش آفرینی اجتماعی در تراز بالاتری قرار دهیم.»
وی خاطرنشان کرد: «در این مسیر، هر همکار یک عنصر تحول ساز است، هر مشتری یک شریک راهبردی، و هر تصمیم، باید مبتنی بر آینده نگری و شناخت دقیق نیازهای بازار باشد. بانک دی در دوره جدید مدیریتی خود، تمرکز جدی بر بازطراحی تجربه مشتری، توسعه خدمات هوشمند، و افزایش رضایتمندی در تمامی نقاط تماس با مشتریان را به عنوان یک مأموریت راهبردی دنبال می کند. بانکی باید باشیم که مشتری به آن افتخار کند، همکارانش با انگیزه در آن بدرخشند، و مردم آن را به عنوان یک نهاد شایسته اعتماد بشناسند.»
مدیرعامل بانک دی با اشاره به نام گذاری سال 1404 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال «سرمایه گذاری برای تولید» گفت: «سرمایه گذاری برای تولید، یک تکلیف اساسی بر دوش نظام بانکی است و نگاه ما در سال جاری، حمایت از واحدهای تولیدی اشتغال زا با محوریت صادرات است.»
کریمی در ادامه، مأموریت و رسالت اجتماعی بانک دی را خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست و تأکید کرد: «افتخار خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، افتخار گرانبها و امانتی سنگین بر دوش یکایک ماست و رفتار محترمانه در شعب و خدمت رسانی مؤثر به این عزیزان باید سرلوحه فعالیت ما باشد.»
وی ادامه داد: «رویکرد هیأت مدیره بانک، توسعه دامنه خدمات به جامعه هدف بنیاد شهید و تسهیل دسترسی این عزیزان به خدمات بانکی است که در این راستا، برنامه توسعه تعداد میزهای خدمت بانک از 207 میز به 320 میز در دستور کار بانک دی قرار دارد.»
مدیرعامل بانک دی، اهمیت میزهای خدمات بانک را در افزایش رضایتمندی خانواده معزز شهدا و ایثارگران استراتژیک دانست و تصریح کرد: «بانک دی نه تنها با افتخار از دل جامعه ایثارگری برخاسته، بلکه با اعتقاد قلبی، خدمت به این عزیزان را محور هویتی خود می داند. یکی از مهم ترین انتظارات از رؤسا و همکاران شعب، پاسخ گویی محترمانه، ارائه مشاوره منصفانه، و تسهیل دسترسی خانواده معزز شهدا به خدمات و تسهیلات بانکی است. میزهای خدمت در مسیر تحقق این مأموریت ملی، بازویی قدرتمند برای همراهی در کنار شعب هستند.»
کریمی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نشست بتواند در راستای توسعه دیدگاه رؤسای ستاد و شعب نسبت به استراتژی های بانک و تحقق چشم انداز آن، مؤثر واقع شود.
{{name}}
{{content}}