بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
صطفی فیضی بر رفع مشکلات و نواقص و ارائه خدمات کریمانه به زائران بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت امسال تاکید کرد.
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، مصطفی فیضی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آئین شکرانه خدمت و تقدیر از عوامل ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی که شامگاه دوم اردیبهشت ماه، با حضور غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی، محمدرضا قلندر، شهردار مشهد، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی و استانی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تشکر و خدا قوت به عوامل خدمت رسان استان در ایام نوروز 1404، اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه گزارش های بسیار خوبی از اقدامات و جزئیات فعالیت ها، اقدامات و خدمات در ایام نوروز امسال ارائه شد، که قابل تقدیر بود.
وی ادامه داد: اما بخش ناگفته این جلسه، شناسایی ضعف ها و کمبودهای حوزه خدمت رسانی بود که خوشبختانه مسئولان مربوطه در استانداری پیگیر رفع نقایص، کاستی و مشکلات این حوزه هستند.
فیضی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت رضا(ع)، گفت: از همه مدیران و مسئولان خدمت رسان در استان، تداوم استمرار خدمت همراه با عشق و علاقه و ارادت را خواستارم و توصیه می کنم مسائل و مشکلات را احصا، شناسایی و رفع کرده تا خدمات شایسته تر و در خور توجهی به زائران ارائه شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تاکید و اعلام آمادگی برای برپایی جشن های درخور و شایسته زائران علی بن موسی الرضا(ع) در ایام دهه کرامت، افزود: جشن های میلاد ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) باید در سراسر خراسان بزرگ در شان این دهه، تدارک و پیش بینی شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به اینکه برای برپایی هر چه باشکوه تر این جشن ها جلسات متعددی با خادمان بارگاه منور رضوی در حال برگزاری است، گفت: در حرم مطهر رضوی 62 عنوان خدمت داریم که به نمایندگی از تمامی خادمان، جلسات متعددی برای ارائه خدمات متنوع در این ایام تدارک دیده شده است.
وی همچنین ضمن تاکید بر رفع نواقص و تامین نیازها و کمبودهای حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران، گفت: زائران این بارگاه منور اعم از ایرانی و غیر ایرانی، مجاور و غیر مجاور، زائر این آستان ملکوتی هستند و ما نیز خادم الرضاییم و باید در شان این زائران خدمت کریمانه به آنان ارائه دهیم.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}