بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
رئیس پلیس راهور فراجا با تأکید بر اصلاح برخی محدودیت های غیرمنطقی در آئین نامه واردات خودرو گفت: نباید اجازه دهیم یک اقدام خوب به واسطه قیود و محدودیت های زیاد، ناکارآمد جلوه کند.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص هفتمین همایش بین المللی ایمنی و ترافیک گفت: این همایش با ارائه بیش از 90 مقاله علمی و برگزاری 57 کارگاه تخصصی در محورهای گوناگون برگزار شد و خروجی نشست های علمی آن، بیانیه ای است که حاصل تلاش پژوهشگران و اساتید شرکت کننده است.
وی افزود: موضوعات مطرح شده در این همایش، طیف گسترده ای از حوزه های علوم اجتماعی، مهندسی، ایمنی راه، قوانین و مقررات، فناوری اطلاعات و سایر ابعاد مرتبط با ترافیک را در بر می گرفت. لازم است این بیانیه به عنوان یک مطالبه جدی از تمامی دستگاه هایی که در حوزه مدیریت ایمنی ترافیک نقش دارند، مورد استفاده قرار گیرد. همان طور که اشاره کردم، وقتی دغدغه ها از زبان مجامع علمی و دانشگاهی مطرح شود، حتماً مقبولیت و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
سردار حسینی با اشاره به هدف اصلی این همایش گفت: تمام تلاش ما از برگزاری این رویداد بین المللی آن است که مطالبه گری در حوزه ارتقای ایمنی حمل ونقل از زبان نخبگان علمی و دانشگاهی بیان شود؛ رویکردی که می تواند در تحقق نتایج مطلوب نقش آفرین باشد.
وی در ادامه با اشاره به برخی تحولات مثبت در سال گذشته تصریح کرد: طی یک سال اخیر، اقدامات مؤثری در زمینه ایمنی حمل ونقل انجام شد. به عنوان نمونه، پویش «نه به تصادف» یکی از مصادیق موفق هم افزایی علمی و اجتماعی بود. این دستاوردها، همراه با توجه ویژه دولت، مجلس و دستگاه های متولی به ایمنی ترافیک، مرهون ورود و تأثیرگذاری دانشگاهیان در این حوزه است.
حسینی افزود: از همین حالا باید برای همایش سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم تا با فعال نگه داشتن کمیته علمی و دبیرخانه دائمی، بتوانیم کنفرانسی با کیفیت بالاتر و حضور گسترده تر اندیشمندان برگزار کنیم و ضمن مرور دستاوردهای گذشته، چشم اندازی روشن برای آینده ترسیم کنیم.
رئیس راهور فراجا همچنین درباره نقش دانشگاه ها در موضوع واردات خودرو اظهار کرد: مجامع علمی و دانشگاهی به عنوان مطالبه گران و کنشگران اجتماعی، سهم بی بدیلی در شکل دهی به موقعیت های مسئله محور دارند. استادان و دانشجویان می توانند با ایجاد این موقعیت های فکری، بستر تحول علمی و عملی را فراهم کنند. این موضوع، پاسخ روشنی است به این پرسش که دانشگاهیان چگونه می توانند در تصمیمات کلان نقش آفرین باشند.
وی در پایان با تأکید بر اصلاح برخی محدودیت های غیرمنطقی در آئین نامه واردات خودرو گفت: نباید اجازه دهیم یک اقدام خوب به واسطه قیود و محدودیت های زیاد، ناکارآمد جلوه کند. آئین نامه واردات خودرو تصمیم مثبتی بود که می تواند ارتقای ایمنی خودروها را در پی داشته باشد، اما اگر بیش از حد به آن زنجیر و قید ببندیم، تفاوت محسوسی میان خودروهای وارداتی و تولید داخل مشاهده نخواهیم کرد. امیدوارم در نهادهای تصمیم ساز، این اشکالات تعدیل شده و خودروهای وارداتی در سطح استانداردهای مورد انتظار در اختیار مردم قرار گیرد.
{{name}}
{{content}}