شرکت معدنی و صنعتی چادرملو «برند برتر مسئولیت اجتماعی» شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی چادرملو، این اجلاس با هدف ترویج مسئولیت پذیری و پایداری شرکتی، بر محورهایی همچون پاسخگویی، رضایتمندی مشتری، حاکمیت شرکتی، محیط زیست پایدار، توسعه جامعه محلی و تجارت عادلانه برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی چادرملو، این اجلاس با هدف ترویج مسئولیت پذیری و پایداری شرکتی، بر محورهایی همچون پاسخگویی، رضایتمندی مشتری، حاکمیت شرکتی، محیط زیست پایدار، توسعه جامعه محلی و تجارت عادلانه برگزار شد.

شرکت چادرملو با رعایت اصول مسئولیت اجتماعی در ساختار سازمانی خود، توانست جایگاه برجسته ای در این رویداد کسب کند و به عنوان نمونه موفق در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی معرفی شود.

یادآور می شود در این اجلاس، شرکت هایی تقدیر شدند که از الگوهایی موفق و اثرگذار در توسعه برند ملی مسئولیت پذیر برخوردار بودند و نقشی کلیدی در ترویج و گسترش مفاهیم مسئولیت اجتماعی و پایداری ایفا کردند.

همچنین، این شرکت ها توانستند در زمینه ساخت، نگهداری و شبکه سازی برند ملی و کمک به رشد اقتصاد پایدار برای نسل های آینده تأثیرگذار عمل کنند.

گفتنی است در این اجلاس، علی نصیری معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، لوح تقدیر این شرکت را دریافت کرد.

نظرات

captcha