بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش ایرنا، رضوان حکیم زاده عصر دوشنبه در همایش «نهضت توسعه عدالت آموزشی با رویکرد محرومیت زدایی از فضاها و تجهیزات آموزشی و کیفیت بخشی با مشارکت مردم» با حضور مسعود پزشکیان، رییس جمهور افزود: طبق نظر شخص رییس جمهوری ، هدف ما مدرسه سازی نیست بلکه فراهم کردن فضایی برای تحول در کیفیت آموزش و پرورش هدف اصلی است، زیرا نسل جدید را باید با شیوه های نوین و فضاهای جدید جلب و جذب کنیم.
به گزارش ایرنا، رضوان حکیم زاده عصر دوشنبه در همایش «نهضت توسعه عدالت آموزشی با رویکرد محرومیت زدایی از فضاها و تجهیزات آموزشی و کیفیت بخشی با مشارکت مردم» با حضور مسعود پزشکیان، رییس جمهور افزود: طبق نظر شخص رییس جمهوری ، هدف ما مدرسه سازی نیست بلکه فراهم کردن فضایی برای تحول در کیفیت آموزش و پرورش هدف اصلی است، زیرا نسل جدید را باید با شیوه های نوین و فضاهای جدید جلب و جذب کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در دولت وفاق اصلاح فضاهای آموزشی در حقیقت گام نخست در جهت عدالت آموزشی است، بیان کرد: با تاکید و همراهی رییس جمهوری، اصلاح آموزش و روش های یادگیری را هم در دست پیگیری داریم.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خراسان رضوی در گفتمان سازی و تبیین چرایی ساخت مدرسه به خوبی ورود کرده است، بیان کرد: کاری که در مدرسه انجام می شود غیر از آموزش مفاهیم علمی، تربیت دانش آموزانی است که دل در گرو این آب و خاک داشته باشند.
وی اظهار کرد: این کار با مشارکت دانش آموزان در روند تربیت و آموزش محقق می شود و طبق تاکید رییس جمهور همه دانش آموزان در کشور مهم هستند و خاص بودن همه دانش آموزان در گرو روش های یکسان آموزش است.
حکیم زاده ادامه داد: در خراسان رضوی یک میلیون و 551 دانش آموز در بیش از 9 هزار مدرسه مشغول تحصیل هستند و ساخت 705 مدرسه در این استان برای تامین نیاز موجود در دستور کار قرار گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با هم افزایی و همکاری معلمان کشور در روش های تدریس، در سامانه اجتماعات یادگیری بیش از 320 هزار معلم ثبت نام کردند.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در خراسان رضوی 30 هزار و 500 آموزگار دوره ابتدایی در سامانه اجتماعات یادگیری نام نوشته اند که بیش از 92 درصد کل آموزگاران استان را تشکیل می دهند.
وی افزود: همچنین در جشنواره راهبری آموزشی نیز بیش از 50 هزار معلم داوطلب را داشته ایم که نمونه کارهای خود را بارگذاری کرده اند.
حکیم زاده گفت: در خراسان رضوی تعداد پنج هزار معلم آثار خود را در این قالب به اشتراک گذاشتند و هزار و 754 حلقه یادگیری نیز در این استان شکل گرفته است.
{{name}}
{{content}}