بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش خبرنگار ایرنا نرگس مرادخانی روز شنبه در «همایش پتانسیل ها و بسترهای ترانزیت و هاب لجستیکی در ایران و استان زنجان» افزود: لجستیک حمل و نقل جزو اقدامات اولویت دار استان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا نرگس مرادخانی روز شنبه در «همایش پتانسیل ها و بسترهای ترانزیت و هاب لجستیکی در ایران و استان زنجان» افزود: لجستیک حمل و نقل جزو اقدامات اولویت دار استان است.
وی به همسایگی استان زنجان با هفت استان کشور اشاره کرد و ادامه داد: 50 درصد جمعیت کشور در شعاع 300 کیلومتری استان زنجان و این ظرفیت قابل توجهی در توسعه صنعت حمل و نقل با محوریت زنجان است.
مرادخانی اطهار کرد: استان زنجان در کریدور اصلی شرق و غرب چه در حوزه جاده ای و چه ریلی قرار دارد و به راحتی می توانیم محل ترانزیت کشورهای اروپایی باشیم.
مرادخانی با بیان اینکه حمل و نقل پشتیبان بخش های اقتصادی است، گفت: سال گذشته 300 میلیارد تومان اعتبار استانی و 600 میلیارد تومان اعتبار ملی برای حوزه حمل و نقل اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه حمل و نقل جزو بخش های گران است، خاطر نشان کرد: درسال جاری هدف ما تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین و توسعه خدمات فرودگاهی است.
مرادخانی به لزوم افزایش کیفیت زیرساخت ها در حمل و نقل تاکید کرد و گفت: امسال شبکه راه آهن زنجان به شهرک صنعتی شماره یک متصل خواهد شد.
وی به لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خدمات فرودگاهی تاکید کرد و گفت: در بخشی دولتی اعتبار کافی نداریم و نیازمند توانمندی های بخش خصوصی هستیم.
مرادخانی به فعالیت یک شرکت حمل و نقل بین الملی در استان اشاره کرد و گفت: این موضوع پاسخگوی نیاز استان نیست و نیازمند توسعه در این حوزه هستیم.
وی به رویکرد مدیریت استان در توسعه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: مکانیسم تامین مالی برای توسعه حمل و نقل در برنامه هفتم پیش بینی شده که می توان از این ظرفیت برای حمایت از بخش خصوصی بهره گرفت.
{{name}}
{{content}}