بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس هوش مصنوعی را ابزاری تحول ساز و ضروری برای آینده روابط عمومی ها دانست و بر لزوم استفاده هوشمندانه، اخلاق محور و هدفمند از این فناوری تأکید کرد.
محمدجواد برزگر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در گفت وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه تحول در روابط عمومی بدون پذیرش فناوری های نوین ممکن نیست، گفت: روابط عمومی ها باید از نقش صرفاً اطلاع رسان به نقش تسهیل گر تعامل مؤثر میان مردم و دولت ارتقا یابند و هوش مصنوعی دقیقاً همان ابزاری است که می تواند این گذار را ممکن کند.
وی افزود: در جهانی که هر ثانیه حجم عظیمی از داده تولید می شود، دیگر نمی توان با روش های سنتی، پیام را به موقع، دقیق و هدفمند به مخاطب رساند. هوش مصنوعی این امکان را فراهم می کند که روابط عمومی ها به ابزارهایی برای تحلیل کلان داده، شخصی سازی پیام ها، پیش بینی رفتار مخاطب و حتی تولید محتوا به صورت پویا و تعاملی دست یابند.
عضو شورای اطلاع رسانی فارس هوش مصنوعی را ابزاری تحول ساز و ضروری برای آینده روابط عمومی ها دانست و بر لزوم استفاده هوشمندانه، اخلاق محور و هدفمند از این فناوری تأکید کرد.
برزگر با اشاره به تجربه های موفق جهانی در به کارگیری هوش مصنوعی در روابط عمومی دولت ها و برندهای بزرگ بیان کرد: روابط عمومی هوشمند، روابط عمومی است که بتواند داده را به معنا و معنا را به سیاست و تصمیم تبدیل کند. هوش مصنوعی این مسیر را تسریع می کند و به روابط عمومی ها کمک می کند تا درک عمیق تری از نیازها، دغدغه ها و ذهنیت های مخاطبان داشته باشند.
وی استفاده از فناوری های هوش مصنوعی در حوزه هایی چون تحلیل احساسات در فضای مجازی، شناسایی به موقع بحران های ارتباطی، تولید محتوای خلاقانه متناسب با پرسونای مخاطب، و نیز بهینه سازی زمان پاسخگویی به مطالبات مردمی را یک الزام دانست و گفت: اکنون زمان آن است که روابط عمومی ها از نقش انفعالی به کنشگری هوشمند و آینده نگر تبدیل شوند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با اشاره به نگاه دولت به فناوری های نوین بیان کرد: در دولت وفاق ملی، هوشمندسازی و تحول دیجیتال نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی انکارناپذیر برای ارتقای کیفیت حکمرانی است. روابط عمومی ها به عنوان دروازه ارتباطی دولت با مردم، باید پیشگام این تحول باشند.
برزگر همچنین بر لزوم بازتعریف ساختارهای اداری و آموزشی روابط عمومی ها تأکید کرد و افزود: مهم ترین زیرساخت برای ورود به دوره روابط عمومی دیجیتال، توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی است تا بتوانند از ابزارهای جدید به درستی و با درک صحیح از اهداف استفاده کنند. امروز، سواد رسانه ای کافی نیست؛ ما به «سواد هوش مصنوعی» در روابط عمومی نیاز داریم.
وی با بیان اینکه در استانداری فارس مسیر بهره گیری از هوش مصنوعی آغاز شده است، گفت: سامانه تحلیل گر افکار عمومی بر پایه هوش مصنوعی، مرکز تولید محتوای هوشمند، و همچنین دستیار هوش مصنوعی برای استفاده بهینه در دستور کار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قرار دارد.
برزگر در پایان تأکید کرد: آینده روابط عمومی ها، هوشمند، داده محور و انسان محور خواهد بود. اگر امروز برای این آینده آماده نشویم، فردا فرصتی برای جبران نخواهیم داشت. باید از هم اکنون، همت کنیم برای ساخت روابط عمومی هایی که نه فقط بازتاب دهنده صدا، بلکه معماران ارتباط مؤثر در جامعه باشند.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}