تمدید فرصت اصلاح و تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان

سازمان اداری و استخدامی کشور از امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان طی بازه زمانی 6 تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، پژمان امید مقدمی، معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت این سازمان گفت: پیرو درخواست های مکرر دستگاه های اجرایی کشور در رابطه با امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات حقوق و مزایا در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان، فرصت مجدد برای صرفاً یک مرحله و طی بازه زمانی 6 تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری در نظر گرفته شد.

وی افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه می توانند در بازه زمانی مذکور حقوق و مزایای ماه های دی، بهمن و اسفند سال 1403 را اصلاح و به روزرسانی کنند.

امید مقدمی تاکید کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری اطلاعات قابل تمدید نبوده و پس از آن امکان بررسی درخواست های مطروحه وجود نخواهد داشت.

نظرات

captcha