بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور گفت: باند دوم منطقه 2 آزادراه تهران-شمال به طول 15.5 کیلومتر شهریور 1404 به بهره برداری می رسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی منطقه دو آزادراه تهران-شمال را پرتراکم ترین بخش آزادراه از نظر ساخت پل و تونل اعلام کرد و گفت: منطقه دو آزادراه تهران-شمال 22 کیلومتر است و بخش اعظم مسیر از داخل 60 رشته تونل به طول 3.6 کیلومتر و 29 دستگاه پل بزرگ در باند رفت و برگشت به طول 3.6 کیلومتر عبور می کند که تونل های سه قلوی البرز هر کدام به طول 6.5 کیلومتر در این منطقه واقع شده است.
بازوند همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی37 درصدی باند برگشت تونل البرز افزود: باند برگشت این آزادراه نیز در سال 1406 آماده بهره برداری می شود.
وی با بیان این که 16 هزار میلیارد تومان تاکنون در منطقه 2 آزادراه تهران-شمال هزینه شده است، اضافه کرد: برای اتمام عملیات اجرایی باقیمانده مسیر 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مدیرعامل شرکت ساخت کاهش 30 دقیقهزمان سفر را از مهمترین مزایای بهره برداری از این منطقه دانست و اظهار کرد: کاهش 6.5 کیلومتر از طول مسیر فعلی جاده چالوس-کرج، حذف گردنه های کندوان و افزایش ایمنی در محور، اصلاح قوس های موجود و تسهیل در تردد به همراه کاهش مصرف سوخت از دیگر مزایای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال محسوب می شود.
به گزارش تسنیم، ابان ماه سال 1401 رئیس سابق بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران - شمال با اشاره به این که سال گذشته (1400) تونل البرز شرقی به طول 6.4 کیلومتر افتتاح شد و قول دادیم ادامه منطقه 2 با سرعت کار شود، گفته بود: متعهدیم تا پایان سال باند رفت منطقه 2 را به اتمام برسانیم و آن را برای عبور خودروها آماده کنیم. اگر بتوانیم تأسیسات و مخصوصاً جت فن ها را آماده کنیم تا آخر سال عبور ایمن را برای مردم فراهم می کنیم اما ممکن است در بهار سال آینده خودروها بتوانند از این باند تردد داشته باشند.
پرویز فتاح با اشاره به اینکه منطقه 2 آزادراه تهران - شمال 22 کیلومتر طول دارد که 18 کیلومتر آن تونل و پل است افزود: این منطقه با فناوری ایرانی و پیمانکاران داخلی در حال ساخت است که تاکنون به قیمت روز 11 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
وعده تکمیل آزادراه تهران ـ شمال به دولت چهاردهم رسید عارف: اتمام آزادراه تهران- شمال از اولویت های اصلی ماست افزایش 833 برابری هزینه ساخت آزادراه تهران-شمال طی28 سال عارف: آزادراه تهران ـ شمال در اولین فرصت تکمیل و نهایی شودانتهای پیام/
{{name}}
{{content}}