سود 15 همتی تهرانی ها در خرید از بازار میوه و تره بار طی سال 1403

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از سود 15 همتی تهرانی ها به دلیل خرید از بازارهای میوه و تره بار در سال 1403 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به اختلاف سطح قیمت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به سطح شهر و از همه مهم تر راه اندازی زنجیره تأمین برخی از محصولات در سازمان مدیریت میادین و همچنین دسترسی راحت شهروندان به این محصولات طبق گزارش بانک مرکزی در سال گذشته 15 همت در جیب پایتخت نشینان ذخیره شد.

وی افزود: به جرأت می توان گفت اجرای طرح- زنجیره تأمین در سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگترین موفقیت های این دوره مدیریت شهری است که باعث شد تا هم سفره شهروندان تهرانی رنگین تر و هم دسترسی آنها به محصولات غذایی ساده و ارزان تر از قیمت سطح شهر شود.

بختیاری زاده ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به دلیل تلاش در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای تعالی سازمانی از سوی شهردار تهران تقدیر شد.

وی با اشاره به تأثیر رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در کاهش هزینه های شهروندان در تأمین مواد غذایی طبق گزارش بانک مرکزی بیان کرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی که به صورت هفتگی از تفاوت قیمت کالاها و حجم عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و سطح شهر در سال 1403 میزان تخفیفی که بر روی محصولات قابل عرضه در میادین و بازارهای شهر تهران به شهروندان ارائه شده؛ نزدیک به 15 همت در جیب شهروندان تهرانی ذخیره شده است. به عبارتی این روند قدرت خرید مردم بالا رفته و سفره هایشان رنگین تر شده است.

نظرات

captcha