بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دستیابی به هدف پیش بینی شده در سال جاری برای حمل 54 میلیون تن بار داخلی و بین المللی با توجه به برنامه های اجرایی ادارات کل مناطق، قابل تحقق است.
به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جلسه کمیسیون عالی گراف حمل و نقل ریلی با اشاره به هدف گذاری راه آهن برای حمل ریلی 54 میلیون تن بار در سال 1404 گفت: دستیابی به این هدف گذاری نیازمند هماهنگی میان تمامی بخش های راه آهن به ویژه معاونت ها و مدیران میانی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به آماده به کار بودن بیش از 570 لکوموتیو باری در ابتدای سال جاری، دستیابی به هدف 54 میلیون تنی در سال جاری را عملیاتی دانسته و تاکید کرد رقم اعلام شده کاملاً عملیاتی است.
وی افزود: ملاک عملکرد مدیران مناطق و ستاد، تحقق حمل بار برنامه ای در شبکه ریلی کشور است که با توجه به بهبود وضعیت لکوموتیوهای آماده به کار در شبکه ریلی کشور، هیچ عذری در خصوص کاهش احتمالی آمار حمل پذیرفته نخواهد بود.
ذاکری با تقدیر از عملکرد راه آهن خراسان به دلیل رشد قابل توجه حمل بار بین المللی در بازه زمانی یک ساله، گفت: اهمیت دو منطقه خراسان و هرمزگان به دلیل نقش آفرینی در حمل بار بین المللی بسیار بالا بوده و رشد حمل بار ریلی در این دو منطقه نقش پر رنگی در دستیابی به برنامه هدف گذاری شده حمل 8 میلیون تن بار بین المللی ترانزیتی ایفا می کند.
مدیرعامل راه آهن با اشاره به محور بودن حمل بار در شبکه ریلی ایران و اهمیت همکاری با شرکت های فورواردری برای افزایش حجم حمل بار در بخش های داخلی و بین المللی، خواستار فعال شدن مدیران کل راه آهن در زمینه جذب بار و کمک به شرکت های مذکور شد.
وی بر اساس بررسی های انجام شده و با اشاره به اهمیت قطار تهران - مشهد به عنوان نماد قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران، زمان اجرای طرح افزایش تعداد قطارهای با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت در این خط را از ابتدای تابستان اعلام کرد.
ذاکری در جریان بررسی آمار توقف های ایستگاهی قطارها، خواستار بررسی دقیق دلایل توقف مازاد بر استاندارد قطارها در ایستگاه های راه آهن شد.
مدیرعامل راه آهن در بخش دیگری از سخنان خود با استقبال از تعویض سوزن های قدیمی با سوزن های بتنی جدید، بر لزوم افزایش سرعت قطارهای مسافری تهران - مشهد به 160 کیلومتر در ساعت تاکید کرد و خواستار کاهش زمان سیر این قطار به 6 الی 8 ساعت شد.
{{name}}
{{content}}