بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت، مسئولان ملی و استانی باید اهمیت اتمام هر چه زودتر این پروژه را درک کنند و با تمام قوا برای تأمین نیازهای انجام و احداث پروژه به میدان بیایند.
روح الله متفکرآزاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در جلفا، با اشاره به اینکه کریدورها نقش بسیار جدی در اقتصاد منطقه ای و بین المللی بازی می کنند، گفت: کشورهایی که دسترسی جدی به کریدورها دارند، اقتصاد خود، منطقه و جهان را تحت تأثیر قرار می دهند.
وی، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران بیشتر به خاطر موقعیت استراتژیک که در آن قرار دارد، کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب مهمی را می تواند در بر بگیرد، مخصوصا در حوزه جاده ابریشم که احیای اقتصاد این شاهراه کهن اقتصادی هم اهمیت دارد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، گفت: یکی از مهم ترین کردیورها، کریدور کلاله - آغ بند - جلفا است که به طول 105 کیلومتر توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال احداث است.
متفکرآزاد، بیان کرد: کریدور کلاله - جلفا در عرصه بین المللی بسیار مهم و تأثیرگذار و استراتژیک خواهد بود و اگر این کریدور با فوریت به اتمام برسد، شاهد ترانزیت جدی خواهیم بود و این کریدور بین المللی، شاهراه کلیدی برای کالاها و مسافر در حوزه CIS، قفقاز و حوزه شرق به غرب خواهد بود و نقش مهم جمهوری اسلامی ایران را در این اتصالات برقرار خواهد کرد.
متفکرآزاد، گفت: پروژه کریدور کلاله - جلفا 27 تونل دارد که 10 تونل آن کار شده و دو تونل دیگر نیز حفاری شده است.
وی، تصریح کرد: دولت، مسئولان ملی و استانی باید اهمیت اتمام هر چه زودتر این پروژه را درک کنند و با تمام قوا برای تأمین نیازهای انجام و احداث پروژه به میدان بیایند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: کریدور کلاله - جلفا، یک کریدور استانی نیست و موضوعی منطقه ای و بین المللی است که اهمیت استراتژیک، ژئوپلیتیک و ژئواکونومیک دارد.
متفکرآزاد تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز تلاش خواهد کرد پشتیبانی های لازم برای تأمین نیازهای کریدور کلاله - جلفا هر چه زودتر انجام بگیرد.
به گزارش تسنیم، پروژه 107 کیلومتری کریدور ترانزیتی ارس (آق بند ـ کلاله ـ جلفا) که مسیر ترانزیت کالا و صادرات از اروپا به جمهوری آذربایجان و بالعکس را تسریع می کند، از سال 1402 در امتداد رود مرزی ارس آغاز شده و با بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
سیاست اتخاذی مدیران اجرایی ارشد کشور پس از ریاست جمهور، از شخص مقام وزارت راه گرفته تا استاندار آذربایجان شرقی و توجه نمایندگان پارلمانی استان آذربایجان شرقی در قوه مقننه در عصر رقابت کریدورها، باید معطوف به تکمیل پازل کریدوری ایران در کریدور ارس باشد.
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}