بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
استاندار آذربایجان شرقی، گفت: پروژه کریدور کلاله-جلفا پیشرفت 20 درصدی داشته و برای تکمیل آن به اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی نیاز است که اختصاص داده شود.
وی با اشاره به طول 107 کیلومتری کریدور کلاله - جلفا، گفت: بنا داریم پروژه کریدور کلاله - جلفا را باتوجه به ضرورت آن با سرعت دنبال کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: پروژه کریدور کلاله-جلفا پیشرفت 20 درصدی داشته و برای تکمیل آن به اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی نیاز است که اختصاص داده شود.
سرمست خاطرنشان کرد: اجرای کریدور کلاله-جلفا، از طریق کمیسیون عمران و امنیت مرز مجلس شورای اسلامی و از طریق پروژه های ملی دنبال می شود.
تکمیل کریدور کلاله به حلفا را با جدیت دنبال می کنیمبه گزارش تسنیم، پروژه 107 کیلومتری کریدور ترانزیتی ارس (آق بند ـ کلاله ـ جلفا) که مسیر ترانزیت کالا و صادرات از اروپا به جمهوری آذربایجان و بالعکس را تسریع می کند، از سال 1402 در امتداد رود مرزی ارس آغاز شده و با بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
کریدور ارس، جاده ای است که در دو دهه اخیر، از سوی جمهوری اسلامی ایران خدماتی به جمهوری آذربایجان ارائه می کرد و پس از جنگ 2020 قره باغ که آذربایجان خاک اشغال شده خود را از ارمنستان پس گرفته است، این مسیر کوتاه تر شده و با توجه به وضعیت جدید، ایران اقدام به به سازی، نوسازی و تعریض جاده قبلی کرده و کارفرمای این پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور است.
کریدور ارس، بیشتر مسیر کامیون های ترانزیتی بین المللی خواهد بود که در طول این مسیر حدود 50 روستا با دو شهرستان جلفا و هادی شهر وجود دارد که ساکنان بومی این منطقه نیز از مزایای راه اندازی این کریدور بهره مند می شوند.
البته؛ کریدور ارس مختص ترانزیت کالا و مسافر بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه این کریدور، مسیر تکمیلی کریدورهای شرق - غرب و شمال - جنوب کشور بوده و کریدور اوراسیا را نیز تکمیل خواهد کرد.
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}