طراحی مسابقه «شهردانی» برای اطلاع رسانی بهتر اقدامات شهرداری

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسابقه شهردانی برای اطلاع رسانی بهتر اقدامات شهرداری طراحی شده است، گفت: 38 درصد کارکنان شهرداری حداقل یکبار در این مسابقه شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز دوشنبه 18 فرودین ماه 1404 همایش فصلی مدیران شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عبدالمطهر محمد خانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گزارشی پیرامون طرح مسابقه « شهردانی » گفت: همه ما در معرض این سوال هستیم که چرا شهروندان کمتر از نتایج اقدامات شهرداری تهران مطلع هستند؟ برای پاسخ به این نیاز اقدامی در راستای اطلاع رسانی به کارکنان انجام شد.

محمد خانی در توضیح بیشتر افزود: در مجموعه شهرداری تهران با خانواده ای صد هزارنفره از کارکنان رو به رو هستیم. بنابراین در جمعیت 10 میلیونی تهران مطابق آمار از هر 100 نفر و یا از هر 5 خانوار تهرانی یک نفر مرتبط با شهرداری است. بنابراین باید روشنگری پیرامون اقدامات شهرداری را از کارکنان شروع کار کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: یکی از چالش های پیش روی ما عدم آگاهی کارکنان شهرداری از نتایج اقدامات بخش های مختلف شهرداری است که این امر ضرورت تبیین از درون خود خانواده شهرداری را بیشتر می کند. با این منطق ایده مسابقه شهردانی را از زمستان سال گذشته اجرایی کردیم، بر اساس فعالیت ربات طراحی شده در پیام رسان بله و تلگرام هر هفته 5 سوال پیرامون اقدامات انجام شده در مجموعه مدیریت شهری از همکاران پرسیده می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: تاکنون 24424 کاربر در سامانه شهردانی عضو شده اند که مجموعاً حدود 138 هزار نفر در مسابقات شهردانی شرکت کرده اند. بر این اساس 38 درصد کارکنان شهرداری حداقل یک بار در این مسابقه شرکت کرده اند. در این مسابقه بیشترین مشارکت را کارکنان منطقه 18 داشته اند و پس از آن مناطق 19، 7 و 15 قرار دارند. در نهادهای ستادی نیز کارکنان سازمان بازرسی و شرکت بهره برداری مترو بیشترین مشارکت را در این مسابقه داشته اند.

نظرات

captcha