بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
طرح خدمات و امداد نوروزی 1404 سایپا، که از 27 اسفند ماه سال گذشته آغاز و در 15 فروردین ماه پایان یافت، با هدف بهبود خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار مشتریان اجرا شد.
به گزارش سایپانیوز، این طرح با ثبت 103٬138 تماس از طریق کانال های مختلف ارتباطی مانند مرکز تماس و اپلیکیشن موبایل، خدمات گسترده ای به مشتریان سایپا و سایر مسافران نوروزی ارائه داد.
با افزایش 12 درصدی ناوگان امدادی، نوسازی پایگاه های شبانه روزی با شارژر خودروهای برقی، راه اندازی انبارهای سیار برای تأمین قطعات و بهینه سازی فرآیندها، زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی را به 32 دقیقه کاهش یافت.
همچنین، با تعمیر 72 درصد خودروها در محل، رضایت مندی مشتریان به 92.8 درصد رسید. این طرح با پوشش جغرافیایی وسیع، حتی به مشتریان سایر خودروسازان نیز خدمات ارائه کرد و جایگاه سایپا را در خدمات پس از فروش تقویت نمود.
استفاده از فناوری های نوین در نظارت با مشارکت مردمی، همکاری با نهادهایی مانند پلیس راهور و هلال احمر، مشارکت در پویش “نه به تصادف” و برگزاری جشنواره تخفیفی خدمات در محل از دیگر ویژگی های این طرح بود.
اجرای موفق این طرح نشان دهنده تعهد سایپا به ارائه خدمات سریع و مشتری محور است که اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشت.
تگ ها سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی
{{name}}
{{content}}