فرماندار ویژه گنبدکاووس:

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در ثبت اسناد و املاک

ایسنا/گلستان فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:جایگاه ثبت اسناد و املاک و استفاده از نخبگان در این مجموعه می تواند به تصمیم سازی های مدیریتی کمک شایانی بکند.

سلیمان هاشمی امروز یکشنبه 17 فروردین در نشستی با حضور  رئیس اداره ثبت اسناد و جمعی از سر دفتر داران شهرستان، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه ثبت اسناد و املاک، گفت: ما می توانیم دقیق ترین و معتبرترین آمار را از مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: این آمار نه تنها برای تصمیم گیری های مدیریتی در حوزه ازدواج و طلاق، بلکه در زمینه صدور سند و سایر موضوعات مربوطه بسیار مهم  است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به همکاری های صورت گرفته در 3 سال اخیر در قالب قرارگاه صدور سند افزود: 
 این خدمات در خدمت به مردم قرار گرفته و امیدواریم با همکاری های بیشتر، بتوانیم مشکلات موجود در زمینه تحدید حدود را مرتفع و حل کنیم.

هاشمی به نقش موثر 42 درصد از عایدات حق ثبت در کمک به هلال احمر اشاره و  با تأکید بر اهمیت گفتگو و همکاری بین دستگاه ها، خاطرنشان کرد: ما باید توان گفتگو و همکاری را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات را بهتر حل کنیم.

فرماندار ویژه همچنین به جایگاه دستگاه حاکمیتی اشاره کردند و نقش این مجموعه مهم را در مدیریت و  هماهنگی بین دستگاه ها مهم برشمردند.

وی با بیان این که جغرافیای فعالیت های ثبت اسناد و املاک محدود به یک منطقه خاص نیست، افزود: ما به دنبال ثبت دقیق ازدواج ها و طلاق ها در شهرستان هستیم و امیدواریم که با توجه به آمارهای موجود، به بهبود وضعیت اجتماعی شهرستان کمک کنیم.

فرماندار ویژه، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در سال جدید « سرمایه گذاری برای تولید » به اهمیت سرمایه گذاری در شهرستان اشاره کرده و گفتند: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه شهرستان استفاده کنیم . ما آماده ایم که مسیر را برای سرمایه گذاران هموار کنیم تا سرمایه گذاران از تمامی ظرفیت های برای سرمایه گذاری بهره گیرند.

رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان نیز در  این نشست  بر اهمیت و گستردگی فعالیت های ثبت اسناد و املاک تأکید کرد و گفت: مجموعه ما در کنار دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق، آماده خدمت رسانی به شهروندان شهرستان گنبدکاووس هستیم.

سارانی با اشاره به تعداد دفاتر ازدواج و طلاق در شهرستان، افزود: در حال حاضر 14 سردفتر ، ازدواج و طلاق در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رییس ثبت اسناد و املاک همچنین به نقش دفاتر اسناد رسمی در خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 45 دفترخانه در شهرستان فعال هستند که به ازای هر دفترخانه، حداقل چهار نفر در دفاتر نیز مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

نظرات

captcha