واریز مرحله دوم اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب سرپرستان خانوار

سخنگوی طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از واریز اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) ساعت 12 امشب در گام اول خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سخنگوی طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از واریز اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) ساعت 12 امشب در گام اول خبرداد و گفت: در گام نخست مرحله دوم از فردا چهارشنبه 13 فروردین مشمولین نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) می توانند به فروشگاه های مشمول طرح برای خرید کالاهای اساسی مراجعه کنند.

«سیده مرجان دبیری» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با هدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهک های اول تا هفتم اجرا می شود. بر این اساس، دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر 500 هزار تومان و دهک های چهارم تا هفتم به ازای هر نفر 350 هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد. این اعتبار برای خرید 11 قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروه های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است.

وی افزود: در ادامه ی گام دوم این مرحله از طرح، خانوارهای دهک های اول تا سوم از چهارشنبه 20 فروردین و در سومین گام دهک های چهارم الی هفتم می توانند از تاریخ چهارشنبه 27 فروردین به بعد اعتبار تخصیصی برای خرید کالاهای اساسی خود را استفاده کنند.

ویژگی های طرح کالابرگ الکترونیک:

- مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی می توانند متناسب با نیازشان کالاهای تعیین شده را خریداری کنند.

- محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری خاصی وجود ندارد، در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.

- مشمولان می توانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.

- اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خرداد ماه سال 1404 قابل استفاده و برداشت است.

- خریداران می توانند محصولات تولیدکنندگان مختلف را از گروه های کالایی مدنظر انتخاب کنند.

طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از 230 هزار فروشگاه عمده، خرد و 11 فروشگاه زنجیره ای (افق کوروش، اتکا، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، مینومارت، هایپرفامیلی، هفت، شیرین عسل و وال مارکت) اجرا می شود.

مشمولان این طرح می توانند برای مشاهده فروشگاه ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدمات دهندگانی چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند. نسخه وب اپلیکیشن:

همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #1463*500* فراهم شده است. مرکز تماس 021-6369 آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست های مشمولان طرح است.

به منظور تسهیل در فرایند آگاهی از موجودی اعتبار طرح کالابرگ اسفند ماه، از این پس علاوه بر وجود این امکان از طریق کد دستوری #1463*500* و برنامه «شما» میزان موجودی از طریق سرشماره V. Refah برای سرپرستان خانوار پیامک می شود.

این تصمیم با هدف کاهش مراجعه مشمولین طرح به کد دستوری #1463*500* و برنامه «شما» اتخاذ شده است. این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و فاقد هر گونه «لینک» است.

مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست همچنان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.

نظرات

captcha