بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری نحوه نظارت سازمان هواپیمایی بر عملیات هوانوردی و رعایت حقوق مسافر را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمیدرضا صانعی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری نحوه نظارت بر عملیات هوانوردی و رعایت دستورالعمل حقوق مسافر را که همزمان با افزایش سفرهای نوروزی از تاریخ 23 اسفندماه 1403 لغایت 17 فروردین ماه 1404 است را تشریح کرد و گفت: در این ایام برنامه های نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر بازرسی های معمول عملیاتی که شامل نظارت بر عملیات پرواز، صلاحیت پرواز، خدمات فرودگاهی، عملیات هوانوردی و خدمات فرودگاهی است، بر نحوه ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی به مسافرین و رعایت حقوق مسافرین متمرکز شده است.
بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، وی افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان هواپیمایی کشوری راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروز 1404 (occ) به صورت برخط بوده است.
صانعی گفت: این مرکز با هدف به حداقل رساندن تأخیر پروازها و ساماندهی پروازهای تأخیری و ابطالی و با حضور برخط نمایندگان شرکت های هواپیمایی، فرودگاه های کشور و سایر ذینفعان که به نحوی در انجام پروازها نقش دارند آغاز به کار کرده است و به فعالیت خود ادامه می دهد.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از اولویت ها و الزامات مهم سازمان هواپیمایی کشوری در این ایام تاکید بر رعایت دستورالعمل حقوق مسافر از سوی شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی و متولیان صنعت هوایی است.
صانعی تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی و دفاتر ارائه دهنده خدمات مسافرت هواپیمایی مکلف به پاسخگویی تلفنی به شکایات و درخواست های مسافرین هواپیمایی هستند. لازم به ذکر است اطلاعات تماس شرکت های هواپیمایی بر روی سامانه حقوق مسافر به آدرس https://farasa.cao.ir در دسترس عموم قرار داد.
وی یادآور شد: در صورتی که پیگیری از شرکت های هواپیمایی و دفاتر فروش خدمات مسافرت هوایی نتیجه بخش نبود مسافران می توانند نسبت به ثبت شکایات خود در این سامانه اقدام کنند.
{{name}}
{{content}}