بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
معارف فراوان، عمیق و گسترده این زیارت به تشریح و تبیین نیاز دارد تا هم مقام حقیقی آن ذوات مقدسْ مبرهن و هم میزان تأثیر و کارآمدی آنان در همه عوالم وجود و شئون هستی، دانسته شود. در میان آثار امام شناسی آیت الله العظمی جوادی آملی اثر «امام مهدی (عج) موجود موعود» با طرح مباحثی گرانبها به موضوع امامت عام و خاص، شجره مبارک مهدی (عج)، مهدویت شخصی، حکمت و چرایی غیبت و.. می پردازد.
بنا به توصیف قرآن کریم از بهشت، بهشتیان در باغ های پر نعمت الهی بر کرسی های خود می نشینند و از شرابی سر به مُهر به نام رحیق سیراب می شوند. مُهری که بر این شراب نهاده شده از مُشک است و قرآن دسترسی به آن را سزاوار رقابت و مسابقه می داند. این شراب در آمیخته با تسنیم است و تسنیم چشمه ای است که مقربان خدا از آن می نوشند.
به نظر علامه طباطبایی بنابر توصیف قرآن کریم چشمه تسنیم از شراب رحیق برتر است، زیرا این شراب به سبب آمیختگی با تسنیم دلپذیر می شود و از طرف دیگر، چون مقربان از تسنیم می نوشند، مرتبه آنان از نیکانی که با شراب رحیق سرمست می شوند والاتر است. اما صرف آمیخته بودن محتوای رحیق با تسنیم و وصف قرآن کریم از این ترکیب، نمی تواند دلیل برتری یکی بر دیگری باشد، مگر آنکه این برتری از طریق بعضی روایات اثبات شود، یا از معنای کلمه مقربان برتری خاصی نسبت به معنای کلمه ابرار به دست آید. تفسیر «تسنیم» از تفاسیر ارزشمند جهان اسلام است که طی بیش از 40 سال کوشش و مجاهدت علمی - قرآنی آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی، فقیه، عارف، مفسر قرآن و از مراجع عظام تقلید برای فهم و تدبر بیش از پیش اهل اندیشه و قرآن نگاشته شده است. این تفسیر در شمار «تفاسیر قرآن به قرآن» جای دارد. روش مؤلف، ذکر آیه یا آیات مورد نظر و بررسی آنها طی چهار مرحله است: «گزیده تفسیر»، «تفسیر آیه»، «لطایف و اشارات» و «بحث روایی». عنوان «تسنیم» مأخوذ از آیه 27 سوره مبارکه مطففین در قرآن و نام چشمه ای در بهشت است. به رغم کوشش عالمانه و خالصانه ای که در شناخت و شناساندن حضرت امام مهدی (عج) از سوی اشخاص و جریان های اسلامی صورت پذیرفته، همواره دام افراط و درّه تفریط به روی این موضوع گسترده گشوده بوده، هست و خواهد بود و تنها کسانی از مضلّه افراط و ضلالت تفریط نجات یافته اند، که توانسته اند به مستمسک امام شناسی واقعی تمسک جویند و از آن بهره مند شوند.
{{name}}
{{content}}