سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد؛

پاسخ به 800 هزار پرسش سهام داران، در مرکز تماس ذی نفعان بازار سرمایه

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از پاسخ گویی به بیش از 800 هزار تماس در مرکز تماس ذی نفعان بازار سرمایه (1569) در فصل پاییز 1403 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپرده گذاری مرکزی، بر اساس آمار منتشر شده، از مجموع 858 هزار و 697 تماس ورودی با مرکز تماس ذی نفعان بازار سرمایه «1569» در پاییز سال جاری، به 800 هزار و 607 تماس پاسخ داده شده است.

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی، بیش ترین دلایل تماس مربوط به سهام عدالت بوده است به طوری که 44 درصد تماس ها با این مرکز درباره سهام عدالت با موضوع «سود سهام عدالت و تقسیم سهام عدالت متوفیان» و 38 درصد درباره سجام مربوط به موضوع «نحوه ثبت نام شخص حقیقی و حقوقی» بوده است.

هم چنین سوالات و موارد مربوط به سامانه درگاه یکپارچه ذی نفعان بازار سرمایه DDN با بیش از 23 هزار و 500 تماس، مربوط با موضوع «نحوه استفاده از درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و چگونگی دریافت گزارش های ناشران» از دیگر موارد مطرح شده تماس گیرندگان در این بازه زمانی بوده است.

نظرات

captcha