ارائه خدمات سازمان پایانه ها باید متناسب با نیاز و خواسته های مسافران باشد

سرپرست سازمان مدیریت پایانه های مسافری شهر تهران گفت: تمام امکانات موجود برای ارائه خدمت در پایانه های مسافری پنج گانه شهر تهران، باید متناسب با نیاز مسافران و مراجعان به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان پایانه ها در پنجمین شورای معاونین و مدیران سازمان که در پایانه غرب برگزار شد، با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مسافرین، اظهار داشت: پذیرش هر مسئولیتی باید باهدف خدمتگزاری صادقانه به مردم انجام شود و وظیفه همه ماست که با همدلی و هماهنگی بیشتر، تمام امکانات سازمان را بسیج کنیم تا مسافران با آرامش و اطمینان به مقاصد خود سفر کنند.

وی خواستار برنامه ریزی و تعریف سازوکاری برای کسب دیدگاه ها و نظرات مراجعه کنندگان شد و افزود: لازم است با به کارگیری روش های علمی و مناسب، از نیازها و مطالبات آگاهی پیدا کنیم و برای عملیاتی شدن آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران، با بیان این که در پایانه های مسافری شهر تهران نمایندگان نهادهای مختلفی مستقر هستند؛ اما تلاش های همه ما در خدمتگزاری به مردم متجلی می شود، خاطرنشان کرد: تعامل با شرکت ها و تعاونی های مسافربری مستقر در پایانه ها، از جمله مواردی است که مدیران و کارکنان پایانه ها همواره باید در نظر داشته باشند؛ چراکه بهره گیری از تجارب و اندیشه های آنان مسیر خدمتگزاری به هم وطنان را تسهیل می کند.

رحمانی اخلاق مداری و رفتار شایسته با مراجعه کنندگان و مخاطبان سازمان را از مهم ترین معیارهای خدمت رسانی مؤثر و شایسته خواند و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با تکریم افراد، رعایت حقوق همدیگر و خوش رفتاری با مردم، فضای شاداب و بانشاطی را در پایانه ها داشته باشیم.

نظرات

captcha