اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش 30 درصدی میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با مقایسه آمار میزان مراجعه شهروندان در 6 ماهه نخست 1403 به میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به نسبت 6 ماه نسبت سال قبل گفت: این میزان استقبال به نسبت مدت مشابه در سال 1402 به 30 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در عرضه محصولات کشاورزی افزود: در این دوره مدیریت شهری تلاش سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران سعی کرده تا با حذف واسطه ها و دلالان، محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کند تا قیمت ها به نسبت سطح شهر کاهش چشمگیری داشته باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: این رویکرد در تمام زمینه های عرضه محصولات از کشاورزی گرفته تا پروتئینی و کالاهای فرآوری شده باعث افزایش میزان رضایت شهروندان هم در زمینه در دسترس بودن این کالاها و هم قیمت مناسب آن در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد حذف واسطه و تأمین محصولات از تولید کننده اصلی بر اساس دو مساله سلامت کالا و دسترسی به تولیدات اولیه در این دوره مدیریت شهری اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تعیین سلامت محصولات، آزمایش های متعددی به صورت دوره ای و گزینش تصادفی بر روی محصولات انجام می شود و این مساله باعث شده تا محصولاتی که سلامتی آن تضمین شده نیست، راه خود را به داخل میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران باز نکنند.
بختیاری زاده یادآور شد: ارتقای کیفیت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران امری همیشگی و جاری است و نمی توان گفت که اکنون به کیفیت مطلوب در محصولات دست پیدا کرده ایم چرا که اگر مساله نظارت و آزمایش سلامت محصولات را متوقف کنیم، نمی توان تضمینی برای سلامت این کالاها از سوی تولید کننده داشت. به همین دلیل نظارت بر کیفیت محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران امری همیشگی است.
وی با بیان اینکه انجام نظارت های دوره ای کیفیت محصولات را در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ارتقا داده است، تاکید کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار تأیید کننده این مساله است که کیفیت محصولات به نسبت گذشته ارتقا پیدا کرده است کما اینکه آمارها حکایت از افزایش 29 درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و تره بار در سال 1402 و همچنین افزایش 30 درصدی این مراجعات از سوی مردم در 6 ماهه نخست امسال دارد.
{{name}}
{{content}}