اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
از این پس با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در مرکز تماس سامانه 121، پاسخگویی به درخواست های مرتبط با امور فوریت ها و حوادث برق در شهر تهران به صورت خودکار و هوشمند و با کمترین زمان، انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، در راستای اجرای برنامه های توسعه مبتنی بر فناوری های نوین در حوزه خدمات برق شهر تهران، مدیرعامل برق پایتخت از تجهیز مرکز تماس سامانه 121 این شرکت به فناوری هوش مصنوعی با استفاده از دانش بومی و همکاری متخصصان و شرکت های دانش بنیان خبر داد.
کامبیز ناظریان بهره مندی از فناوری پردازش زبان طبیعی با قابلیت تحلیل مکالمات و ارائه پاسخ های متناسب و هوشمند به مشترکان را از جمله قابلیت های این فناوری دانست و گفت: با استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس 121 تماس های دریافتی از شهروندان به صورت خودکار، شناسایی و با انجام تحلیل های تخصصی، راهنمایی های مورد نیاز به صورت هوشمند و خودکار به مخاطب ارائه خواهد شد.
وی با بیان این که امکان پخش پیغام صوتی متناسب با شناسه های قبض الصاق شده به تلفن همراه در سامانه پاسخگویی هوشمند ( IVR ) برای مشترکان برق پایتخت فراهم شده است، کاهش زمان انتظار، افزایش سرعت پاسخگویی و رضایتمندی مشترکان را از جمله دستاوردهای مورد انتظار ناشی از بهره برداری از این فناوری دانست.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 75 درصد از درخواست های مشترکان به شکل هوشمند در سامانه های پاسخگویی خودکار، ثبت و رسیدگی می شود و به زودی با توسعه این فن آوری و بهره برداری از سامانه های تشخیص گفتار، مکالمات کاربران، بدون دخالت اپراتور به صورت خودکار به متن تبدیل شده و به سرعت درخواست مورد نظر، شناسایی و به بخش مربوطه هدایت شده و از این طریق زمان رسیدگی به درخواست های شهروندی به حداقل زمان ممکن خواهد رسید.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}