اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
به گزارش گروه علمی ایرنا، هیدی ام. نیک، کریستوفر پی. نیک و امال مورای مولفان کتاب کارآفرینی ذهنیت و اقدام کارآفرینی هستند که غلامحسین حسینی نیا، دانشیار دانشگاه تهران، مرضیه بختیاری، مدرس دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگر و پیمان بیات لاری دانش آموخته دکتری کارآفرینی آن را ترجمه کرده اند.
به گزارش گروه علمی ایرنا، هیدی ام. نیک، کریستوفر پی. نیک و امال مورای مولفان کتاب کارآفرینی ذهنیت و اقدام کارآفرینی هستند که غلامحسین حسینی نیا، دانشیار دانشگاه تهران، مرضیه بختیاری، مدرس دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگر و پیمان بیات لاری دانش آموخته دکتری کارآفرینی آن را ترجمه کرده اند.
در بخشی از پیشگفتار کتاب می خوانیم
کارآفرینی تا چندی پیش به عنوان یک کسب و کار جدید بسیار محدود بود که تنها افراد کمی به آن توجه می کردند و در آن کارآفرینان در هر شکلی از کارآفرینی، صاحب الگوی تفکر، مهارت ها و ابزارهایی برای ایجاد تغییر، بهبود و خلق تفاوت در جهان تعریف می شدند. با این حال، هیچ نوع کارآفرینی مشابهی نیز یافت نمی شد و تمرین کارآفرینی فقط ویژه افرادی نبود که شروع به ایجاد کسبو کار جدید می کردند. از آن جایی که جهان نه تنها از کسانی که فعالیت های جدیدی را شروع می کنند، بلکه از تمام کسانی که در فعالیت های خود کارآفرینانه عمل می کنند، سود خواهد برد و ما در نسل کارآفرینی زندگی می کنیم، بنابراین، باید همه دانشجویان با خلق و کشف ایده های جدید و پیمایش در محیط های متغیر، اقدام به یادگیری عملی به جای یادگیری تئوری کنند.
کارآفرینی، الگوی تفکر و تمرین یک رویکرد مبتنی بر عمل، واقع گرایانه و فراگیر برای خلق ارزش است. این کتاب درسی، برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه است که به دنبال روش هایی برای شروع و اجرای کار جدید شامل ایجاد یک کسب و کار یا خلق ابتکار جدید، به صورت فردی در داخل یک شرکت بزرگ یا در یک کسب و کار کوچک هستند.
این کتاب سه نکته فلسفی را بیان می کند. نخست این که آموزش کارآفرینی بسیار مهم است، اما رویکردهای اصلی فعلی قدیمی هستند. با این همه هنوز هم خیلی ها قبل از این که مشتری یا بازار را به خوبی بشناسد، به یک طرح کسب و کار نوشته شده اعتماد می کنند.
سایر رویکردها، قبل از آزمایش فرضیات و آزمایش مفاهیم، شروع کسب و کار را تشویق می کنند. دوم این که تجربه در دنیای واقعی به یادگیری کمک می کند، اما گاهی هزینه شکست آن در دنیای واقعی بسیار زیاد است.
به دو دلیل فوق می توان گفت که کارآفرینی در یک ساختار رسمی آموزشی نیازمند رویکرد جدید و مبتنی بر اقدام و تمرین است.
بر اساس اعلام سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این کتاب به آموزش کارآفرینی به عنوان روشی فراتر از درک، دانستن و گفت وگو، نگاه و کارآفرینی را به عنوان رویکردی نیازمند به استفاده از اقدام و تمرین بررسی کرده است.
انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این کتاب را در 839 صفحه شامل 11 بخش به همراه ضمایم راهی بازار نشر کرده است.
{{name}}
{{content}}