اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو) با توسعه بیش از 40 خدمت بانکی، مالی و ارزش افزوده، مهمترین اپلیکیشن جامع خدمات غیرحضوری در بزرگترین بانک بورسی کشور است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، پلتفرم بانکداری دیجیتال سپینو با توسعه و به روزرسانی مستمر بر بستر سیستم عامل های iOS و Android، امروز به یکی از بهترین اپلیکیشن های پرداخت و خدمات بانکی و مالی در نظام بانکی کشور تبدیل شده که با تضمین امنیت، از سرعت و دقت مناسبی برای خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز مراجعه به شعب بانک فراهم آورده است.
خدمات متنوعی چون افتتاح غیرحضوری حساب ها از جمله قرض الحسنه، کوتاه مدت و انواع حساب های تسهیلاتی از جمله طرح های سنا2، میثاق حقیقی2، سنا ویژه کسب و کار، طرح سپاس سپهر و تیمچه، انتقال وجه هوشمند مبتنی بر کارت، حساب، شماره شبا و سایر بسترهای هوشمند موجود و به ویژه کارت به کارت از مبدأ سایر بانک ها، مهمترین مزیت های این پلتفرم برای بیش از 45 میلیون مشتری بانک و کاربران سایر بانک ها است.
همچنین گزارش گیری از حساب و رصد گردش آن، مدیریت کارت با امکان صدور اولیه و مجدد کارت، فعال سازی و غیر فعال سازی و ارسال پیامک تراکنش از دیگر امکانات سپینو است. امکان ثبت درخواست محاسبه گر تسهیلات، ثبت تسهیلات غیرحضوری، مشاهده آخرین وضعیت تسهیلات درخواست شده نیز از دیگر مزیت های استفاده از «سپینو» به شمار می آید.
علاوه بر این، ضمانت تسهیلات نیز با استفاده از امکانات این پلتفرم به راحتی امکان پذیر است به طوری که درخواست پذیرش ضمانت، پیگیری درخواست پذیرش و مشاهده ضمانت های انجام شده برای دیگران نیز در سپینو قابل دسترس است.
پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود و دیگران، ثبت درخواست فروش ارز اربعین، خدمات چک به صورت ثبت، تأیید یا رد چک، استعلام و سوابق چک در کنار خدمات متنوع مبتنی بر چکنو از دیگر گزینه های قابل توجه برای استفاده از سپینو است.
با توجه به فروش اعتباری و ثبت نام برای خرید کالاها، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران بستر مناسبی برای وکالتی کردن حساب و ثبت نام در طرح های فروش خودرو در کشور است.
ثبت اختیارنامه، خدمات خرید نقدی و اعتباری، خدمات ویژه گروه های مشتریان و خدمات ارزش افزوده از جمله پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنتی، نیکوکاری، رتبه بندی اعتباری، رهگیری مرسوله پستی، هدیه دیجیتال و طرح همای سپهر برای دانلود رایگان آلبوم های موسیقی از دیگر گزینه های سپینو برای دسترسی به خدمات غیرحضوری است.
تاکنون بیش از 612 هزار نفر سپینو را نصب کرده و نزدیک به 70 درصد آنها با احراز هویت و با بهره مندی از مزایای خدمات متنوع آن، به جمع استفاده کنندگان از معتبرترین پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران پیوسته اند.
انتهای رپرتاژ آگهی
{{name}}
{{content}}