آغاز ثبت نام رسانه های دیداری و شنیداری فیلم فجر 43 از شنبه

ثبت نام رسانه های دیداری و شنیداری برای حضور در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر از یکم تا پنجم دی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام رسانه های دیداری و شنیداری (برنامه های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی) برای حضور در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر از شنبه یکم تا چهارشنبه پنجم دی انجام خواهد شد.

روابط عمومی چهل و سومین جشنواره فیلم فجر با هدف تکریم رسانه های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می دارد:

علاقه مندان می توانند از روز شنبه یکم دی تا ساعت 24 روز چهارشنبه پنجم دی با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند. این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1- ارائه معرفی نامه با امضای مدیر رسانه برای رسانه های اینترنتی الزامی است. معرفی نامه از رسانه هایی پذیرش می شود که دارای مجوز لازم باشند. همچنین درگاه پخش برنامه های اینترنتی حتما می بایست در نامه رسمی ارسالی، درج شده باشد.

2- برنامه های رادیویی و تلویزیونی می بایست مصوبه پخش شبکه های مورد نظر را دارا باشند و زمان پخش و مدت زمان برنامه های رادیویی و تلویزیونی باید در نامه ارسالی قید شود. در هر زمان که روابط عمومی جشنواره از عدم پخش برنامه اعلامی مطلع شود، مجاز به ممانعت از ادامه فعالیت در سینمای رسانه خواهد بود.

3- در نامه معرفی همه برنامه های رادیو، تلویزیونی و اینترنتی، می بایست عنوان شغلی دقیق درخواست کننده (خبرنگار، گزارشگر، نویسنده، مجری، تصویربردار، صدابردار، عوامل فنی، تهیه کننده و …) قید شود.

4- بدیهی است که به معرفی شدگان هر رسانه، بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده، به ترتیب اولویت مندرج در نامه، کارت خبرنگاری، تصویربرداری و عوامل فنی تعلق می گیرد و اصلاح بعدی اولویت ها پذیرفته نخواهد شد.

5- به ثبت نام متقاضیان خارج از رسانه های دیداری و شنیداری و تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

چهل و سومین جشنواره فیلم فجر بهمن سال جاری به دبیری منوچهر شاهسواری برگزار می شود.

نظرات

captcha