اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
مدیر مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه گفت: دستگاه ها با زمینه سازی مناسب، عرصه را برای نقش آفرینی طلاب استعداد برتر در میان شئونات طلبگی و روحانیت هموار سازد تا طلاب نخبه و استعداد برتر بهترین نقش را برگزیده و در آن نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: مورد دوم، هزینه کردن هویت طلبگی در راستای سعادت مندی که انسان را برای زیستن در خاک و افلاک مهیا می کند، سوم مبنا قرار دادن نگاه تربیتی در هدایت انسان ها که همان هویت پیامبر گرامی اسلام در اوج اخلاق و تواضع است.
عماد افزود: مورد چهارم از ویژگی های ممتاز هویت طلبگی، وفاداری به حق و حقوق مردم است و مورد آخر، دفاع از نظام حق و مردم و مبارزه با نظام باطل از دیگر ویژگی های هویت طلبگی و روحانیت است که باید در اوج از آن برخوردار باشیم.
مدیر مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه ابراز کرد: هویت جدیدی که به این چهار ویژگی اضافه می شود و آن را تحت تاثیر قرار می دهد، هویت استعدادهای برتر و جوامع نخبگاتی است، حال این سؤال مطرح می شود که وجه تمایز آن نسبت به سایر جوامع حوزوی چیست؟
وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز جامعه نخبگانی آن است که نه تنها گره خود را باز و راه خود را هموار می کند و منتظر کمک از جانب کسی نیست، بلکه دستگیر دیگران است.
عماد ادامه داد: کسی که گره گشای مشکلات و مسائل خود نیست و در مقابل آن دستش بسته است، نخبه واقعی نیست زیرا جامعه نخبگانی باید راهگشای مشکلات قرار گیرد.
وی مطرح کرد: راهبرد کلانی که در امور نخبگان مورد پسند و تأیید قرار می گیرد؛ رسیدن به آن نقطه مطلوبی است که هر طلبه استعداد برتر با دارا بودن یک سند چشم انداز و نقشه راه با اهتمام هر چه بیشتر، بتواند مسیر خود را هموار کند.
مدیر مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه گفت: دستگاه های ذی ربط با زمینه سازی مناسب، عرصه را برای نقش آفرینی طلاب استعداد برتر در میان شئونات طلبگی و روحانیت هموار سازد تا طلاب نخبه و استعداد برتر بهترین نقش را برگزیده و در آن به نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: بهترین و کلیدی ترین نقشی که طلاب بتوانند در آن به نقش آفرینی بپردازند، آن است که با کم ترین میزان فعالیت و صحنه گردانی، بیشترین میزان اثر گذاری را حاصل کنند و در این مسیر باید با چالش های موجود، موانع و فشارهای مختلف مقابله کرد تا به بالاترین و اثربخش ترین میزان نقش آفرینی نائل آمد.
عماد در پایان گفت: در این مسیر باید تمام اهتمام بر آن باشد که خروجی این نقش آفرینی عالمانه و هدفمند باشد تا طلاب در بهترین نقش قرار گیرند.
انتهای پیام/.
{{name}}
{{content}}