اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرآیندهای جدید برگزار می شود.
به گزارش ایسنا؛ جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرآیندهای جدید در حیطه های روش ها و تکنیک های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می گردد.
*نحوه ارسال فرآیندها:
برای ارسال فرآیندهای آموزشی می توانید فرم ارسال خلاصه فرآیند را از سایت دریافت و پس از تکمیل به همراه مستندات حداکثر تا تاریخ 25 آذرماه 1403 به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال فرمایید. در ضمن نسخه فیزیکی مستندات را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار کشاورز، خ نادری، خ حجت دوست، پلاک 57، مدیریت مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه طبقه سوم ارسال نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 88955846 داخلی 303 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در جشنواره هجدهم صرفا فرآیندهایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار گلاسیک باشند (تبصره ماده 7 ارزیابی فرآیندها).
در جشنواره شهید مطهری، این حیطه مصادیق زیر را دربر می گیرد:
- نیازسنجی به گونه ای که به کارگیری نتایج آن در فرایند برنامه ریزی نشان داده شود.
- تدوین اهداف (از جمله توانمندی های دانش آموختگان ).
-انتخاب و سازماندهی محتوا
-اجرای برنامه
*ارزشیابی برنامه در جشنواره شهید مطهری، این حیطه موارد زیر را در برنمی گیرد:
- نوآوری در حیطه روش تدریس یا ارزشیابی برنامه درسی که به طور مستقل از برنامه درسی باشد . این موارد حسب مورد در حیطه های یاددهی و یادگیری یا ارزشیابی آموزشی قرار می گیرند.
مدیریت برنامه درسی. این مورد نیز در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی قرار می گیرد.
*در جشنواره شهید مطهری، این حیطه موارد زیر را در بر نمیگیرد:
-چنانچه فرد ابزار یا محصول آموزشی را تهی ه کرده باشد و از آن در فرایند یاددهی و یادگیری استفاده کند، چون تمرکز بر ساخت ابزار است، در این حیطه قرار نمی گیرد. این موارد در حیطه محصولات آموزشی قرار می گیرند.
- مواردی که برنامه درسی تدو ین شده و بخشی از آن نیز به روش های تدریس، اختصاص دارد، چون تاکید اصلی بر تدوین برنامه است، در این حیطه قرار نمی گیرد. این موارد در حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی قرار می گیرند.
-مواردی که روش آموزش یا تدریس به کار رفته مبتنی بر استفاده از فضاهای مجازی است و قسمت عمده ارتباط در فضای مجاز ی شکل می گیرد در این حیطه قرار نمی گیرند. این موارد در حیطه یادگیری الکترونیکی قرار می گیرد.
-بازخورد چنانچه به عنوان یکی از گام های فرایند ارزشیابی باشد، در این حیطه قرار نمی گیرد. این موارد در حیطه ارزشیابی قرار می گیرد.
انتهای پیام
{{name}}
{{content}}