اورونوف نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟
هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم پرسپولیس همچنان از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ظاهرا می خواهد از این تیم جدا شود.
سرپرست سازمان هواپیمایی با بیان این که در کشور متولی هواپیماسازی نداریم از اجرای مدل مپینا در صنعت هوانوردی خبر داد و گفت: ایرلاین ها جزیره ای عمل می کنند.
به گزارش مشرق ، حسین پورفرزانه در دیدار با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، اظهار کرد: در سال های گذشته، شرکت های هواپیمایی با تکیه بر منابع خود و راهکارهای مختلف، به حل مشکلات این صنعت پرداخته اند، اما این رویکرد جزیره ای منجر به تحمیل هزینه های سنگینی شده است.
وی افزود: هدف ما این است که روند قانون گذاری در صنعت هوانوردی را در مسیر درست خود قرار دهیم. برای تحقق این هدف، نیازمند همکاری و هم فکری تمامی فعالان این صنعت هستیم تا بتوانیم موانع موجود را کاهش یا رفع کنیم.
وی با اشاره به تاثیر این اقدام بر جذب سرمایه گذاران، اضافه کرد: این تغییرات موجب افزایش تمایل به تأسیس ایرلاین ها و ورود هواپیماهای بیشتر به کشور خواهد شد. همچنین با حمایت از بومی سازی قطعات و موتورهای هواپیما و همکاری با صنعتگران داخلی، می توانیم وضعیت ناوگان هوایی کشور را بهبود دهیم.
وی ادامه داد: در زمان حاضر متولی مشخصی برای هواپیماسازی در کشور نداریم، اما ایجاد مدل مدیریت پروژه های صنایع هوایی ایران با مدل "مپنا" برای افزایش تاب آوری ناوگان و احیای هواپیماهای زمین گیر در دستور کار است. این پروژه با همکاری مشترک بخش خصوصی و دولتی به زودی اجرایی خواهد شد و می تواند راه حلی مناسب برای نیازهای صنعت هوانوردی کشور باشد.
پورفرزانه تاکید کرد: یکی از بزرگ ترین چالش ها برای شرکت های هواپیمایی، زمان بر بودن تعمیرات و نگهداری قطعات و موتورها است. مدیریت پروژه های صنایع هوایی ایران می تواند به رفع این مشکل کمک کرده و به شرکت های هواپیمایی این امکان را بدهد تا با اطمینان بیشتری قطعات و موتورها را تأمین و تعمیر کنند و به این ترتیب خدمات بهتری به مسافران ارائه دهند.
وی گفت: وزارت راه و شهرسازی به عنوان سهام دار اصلی این پروژه، با همکاری شرکت های خصوصی به عنوان شرکای استراتژیک، در این زمینه فعال خواهد بود و منتظر دریافت نظرات بهره برداران و متخصصان این صنعت است.
{{name}}
{{content}}