حضرتی:

صداقت رکن اصلی فعالیت های اطلاع رسانی دولت است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت صداقت را ویژگی بارز رییس جمهور برشمرد و این ویژگی را رکن اصلی فعالیت های اطلاع رسانی این دوره ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی هیأت مدیره انجمن ها و تشکل های روابط عمومی با رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های تشکل های حوزه روابط عمومی اظهارکرد : دولت چهاردهم تلاش می کند از ظرفیت تشکل ها برای کارآمدسازی و اثربخشی حوزه ارتباطی و اطلاع رسانی دولت استفاده کند.

الیاس حضرتی، صداقت را ویژگی بارز رئیس جمهور پزشکیان برشمرد و این ویژگی را رکن اصلی فعالیت های اطلاع رسانی این دوره ذکر کرد.

وی از تقویت همکاری و مشارکت انجمن های روابط عمومی در فعالیت های شورای اطلاع رسانی دولت استقبال کرد و آن را امری ضروری دانست.

حضرتی تدوین نظام جامع ارتباطی و اطلاع رسانی دولت، تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل ها، فعالیت های آموزشی و پژوهشی را از جمله سرفصل های بالقوه همکاری مشترک شورا و تشکل های حوزه روابط عمومی عنوان کرد.

در این نشست هم اندیشی، مدیران و اعضای هیأت مدیره چهار تشکل، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن روابط عمومی ایران، خانه روابط عمومی ایران و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

نظرات

captcha